  • 51. Data: 2016-02-27 12:58:08
    Temat: Re: naprawa monitora PC, zmiana świetlówki na LED-y
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-27 12:42, robot wrote:
    > Może niejasno napisałem. Tylko w niektórych dużych miastach. Dwóch czy
    > trzech.

    Był kiedyś na sąsiedniej grupie (a moze na tej) miszczu co się
    porzeprowadził do puszczy i narzekał na brak zleceń jako programista.
    Faktycznie, możesz mieć rację, bez karty wyjazdu lub pozwolenia na
    sprowadzenie to może być poważny problem dla przeciętnego niewolnika z
    Łowicza.

    > Proszę kup mi.

    Nie widzę problemu. W jaki sposób chciałbyś go przetransportować z
    mojego domu do Twojego?

    > Moim zdaniem ty przesadzasz. Tak tanio się nie da.

    Da się. Walśnie *teraz* kiedy ludzie wyrzucają stare lcdki. Za jakieś 5
    lat cena zacznie się piąc w górę z powodu efektu "retro".

    Ja jestem w stanie kupić go *teraz* za 15zł. To że ty nie możesz nie
    zmienia faktu że niektorzy (z przegięciem na "wielu") mogą. Nijak to nie
    podważa idei braku opłacalności grzebania w chińskim gównie. Jest
    zwykłym trolowym czepialstwem.

    > Przecież właśnie po to
    > specjalnie z ciekawości wchodziłem na allegro, żeby sprawdzić.

    I znalazleś za 15 złotch czy nie? O PRZEPRASZAM, za 14.99.

    > Możesz te 34 pln przeliczać na co tylko chcesz.
    > Ale nie zmieni to faktu, że 34 to jest ponad dwa razy więcej niż 15.

    A więc trolowanie? Wyprowadź się z zadupia i będzie profit.

    > Mój monitor nie jest zepsuty.

    Zepsuty jest monitor u ToMasz-a. Faktycznie, więc potraktuj to jako
    przemyślenie na przyszłość.

    PS. Nie, nie mogę poprawić twojej lokalizacji. Płacz i płać skoro
    mieszkasz w miejscu gdzie bandyci zdzierają za sprawny monitor 32zł.

    PS2. Skoro 32 zł to problem to pojedź na skup złomu. Dasz dychę cieciowy
    przy bramie i wytargasz sobie cały samochód elektroniki z czego część
    zupełnie sprawnego.

  • 52. Data: 2016-02-29 09:55:04
    Od: robot <r...@o...pl>

> [...]
    przeciętnego niewolnika z Łowicza.

    > Nie widzę problemu. W jaki sposób chciałbyś go przetransportować z mojego domu do

    Poddaję się.
    Nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem.

  • 53. Data: 2016-02-29 14:58:01
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2016-02-20 o 22:39, ToMasz pisze:
> [...]
    > mam dostać w łapki stary monitor, który działa tylko kilka sekund.
    > Szukałem tego uszkodzenia i albo kondensatory, albo świetlówka (ze
    > wskazaniem na to drugie uszkodzenie, bo nie zależy od temperatury)
    > monitor mi pasuje w pewną dziurę, ma bardzo małe brzegi a będzie pełnił
    > rolę monitora do podglądu monitoringu, kamer.
    > Zastanawiam się więc, czy w miejsce tych świetlówek dałoby się wstawić
    > diody? Najtańsze taśmy. w nosie mam odwzorowanie barw, nawet
    > równomierność i natężenie podświetlenia - byle było widać jak ktoś coś
    > kradnie. Wykonalne bez problemów czy niemam szans?

    Tu sa gotowe rozwizania

    http://pl.aliexpress.com/w/wholesale-led-backlight-r
    eplacement-led-lcd.html?spm=2114.010208.0.319.iDrTYs
    &site=pol&SearchText=led+backlight+replacement+led+l
    cd&g=y&SortType=price_asc&groupsort=1&initiative_id=
    SB_20160229055646&shipCountry=pl

    Tmek

  • 54. Data: 2016-02-29 19:34:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-29 09:55, robot wrote:
    > Poddaję się.
    > Nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem.

    Trudno, takich głupków jak ja jest pełno w internecie. Ale nie przejmuj
    się, grupy umierają i ostatni (głupek) gasi światło już za 2-3 lata.