  • 1. Data: 2010-04-25 10:03:10
    Temat: navi drogowa na symbiana?
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Ktoś jeszcze to robi?
    TomTom zaniechał 3 lata temu.
    Na stronie Garmina też nic nie słychać.
    O Ovi na starą E50 można zapomnieć.

    Jakieś inne rozwiązania?

    Wiem, zmienić słuchawkę. Ale proszę bez jaj.

  • 2. Data: 2010-04-25 10:09:17
    Temat: Re: navi drogowa na symbiana?
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    jerry pisze:
    > Ktoś jeszcze to robi?
    > TomTom zaniechał 3 lata temu.
    > Na stronie Garmina też nic nie słychać.
    > O Ovi na starą E50 można zapomnieć.
    >
    > Jakieś inne rozwiązania?
    Być moze znajdziesz coś co przyjmie mapy garmina, naprzykład mape z ump.
    Pod windowsa program nazywa sie garmin que, moze też jest na symbiana.
    tyle ze nawet jak sie uda, to nie bedzie to konkurencja dla automapy
    Z drugiej strony, jak Ci słuchawka "leży" to jej nie zmieniaj tylko kup
    nawigacje drogową z legalnym softem za <200zł

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-04-25 10:14:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 12:03:10 +0200, jerry napisał(a):

    > Ktoś jeszcze to robi?
    > TomTom zaniechał 3 lata temu.
    > Na stronie Garmina też nic nie słychać.
    > O Ovi na starą E50 można zapomnieć.

    Nokia Maps powinno działać, nie ma na liście zgodności, bo przecież nie ma
    wbudowanego odbiornika GPS, ale powinno działać, tak samo Garmin Mobile XT.
    Do tego jeszcze Sygic

    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 4. Data: 2010-04-25 10:17:19
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    Wejdź na http://www.ipmart-forum.pl/forumdisplay.php?f=77

  • 5. Data: 2010-04-25 11:10:37
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-04-25 12:14, Waldek Godel pisze:

    > Nokia Maps powinno działać, nie ma na liście zgodności, bo przecież nie ma
    > wbudowanego odbiornika GPS, ale powinno działać, tak samo Garmin Mobile XT.
    > Do tego jeszcze Sygic

    Możesz być w mylnym błędzie. E51 GPSa też nie ma, a na liście
    kompatybilności z Nokia Maps 2.0 jest.

  • 6. Data: 2010-04-25 13:48:59
    Od: =radek= <j...@t...pl>

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 13:10:37 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Możesz być w mylnym błędzie. E51 GPSa też nie ma, a na liście
    > kompatybilności z Nokia Maps 2.0 jest.

    Skoro w "mylnym błędzie", to musi mieć rację :)
    Kompatybilność dotyczy chyba raczej OS'a, a nie urzadzeń peryferyjnych. A
    system jest zgodny.

  • 7. Data: 2010-04-25 13:57:51
    Od: AL <a...@s...tam>

    jerry pisze:
> [...]
    > O Ovi na starą E50 można zapomnieć.
    >
    > Jakieś inne rozwiązania?
    >
    > Wiem, zmienić słuchawkę. Ale proszę bez jaj.

    uzywam na symbianie (e51) Garmin XT z mapami 2010 i topo 2009,
    Sygic oraz NokiaMaps (TomToma wywalilem ze wzgledu na nieaktulnosc
    map). Ostatnim odkryciem i jest Sygic - szybki, przyjemny - nieco mniej
    doklady od Garmina, ale ma ladniejsze GUI (no i POI dla SYgic'a mozna
    sciagnac z automapy jak i TomToma).
    W tym gronie NokiaMaps wypada najgorzej (pod wzgledem POI jak i
    dokladnosci map)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2010-04-25 14:13:11
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-04-25 15:48, =radek= pisze:

    > Skoro w "mylnym błędzie", to musi mieć rację :)
    > Kompatybilność dotyczy chyba raczej OS'a, a nie urzadzeń peryferyjnych. A
    > system jest zgodny.

    Jakiś powód pewnie jest, dla którego Nokia nie supportuje oficjalnie
    Nokia Maps na E50, a supportuje na innych telefonach bez wbudowanego
    GPSa. Ale nie mówię, że na pewno nie pójdzie, bo nie sprawdzałem.

  • 9. Data: 2010-04-25 14:24:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 16:13:11 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Jakiś powód pewnie jest, dla którego Nokia nie supportuje oficjalnie
    > Nokia Maps na E50, a supportuje na innych telefonach bez wbudowanego
    > GPSa. Ale nie mówię, że na pewno nie pójdzie, bo nie sprawdzałem.

    "supported models" znaczy, że są na tej liście telefony które ktoś wziął i
    sprawdził, że działają. Być może nikomu nie chciało się bawić z tak starym
    telefonem.
    W tym przypadku "nikomu" zapewne znaczy "żaden pracownik Nokii nie dostał
    polecenia sprawdzenia zgodności dla telefonu który tak dawno wyszedł ze
    sprzedaży"

    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
    Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 10. Data: 2010-04-25 14:58:05
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 12:03:10 +0200, jerry napisał(a):

    > Ktoś jeszcze to robi?
    > TomTom zaniechał 3 lata temu.
    > Na stronie Garmina też nic nie słychać.

    Garmin działa i mapy pojawiają się co kwartał. Nie wiem gdzie widzisz
    problem z Garminem.
    Pozdrawiam.
    Błażej