  • 1. Data: 2003-02-28 06:51:50
    Temat: neo+ i instalacja
    Od: "::wizz" <w...@t...com.pl>

    Witam.
    Czy jesli monter umowil sie ze mna na instalacje, to czy jest szansa,
    ze nie bedzie to dzialalo po podlaczeniu do linii tel?
    Czy tpsa sprawdza w ogole warunki linii, czy tylko centrale?

    Dzieki.
    --
    Radek Pedyk [ ::wizz ] - < w...@t...com.pl >
    ------

  • 2. Data: 2003-02-28 11:01:02
    Temat: Re: neo+ i instalacja
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "::wizz" <w...@t...com.pl> wrote in news:b3lljh$3ps$1
    @nemesis.news.tpi.pl:

    > Czy jesli monter umowil sie ze mna na instalacje, to czy jest szansa,
    > ze nie bedzie to dzialalo po podlaczeniu do linii tel?
    > Czy tpsa sprawdza w ogole warunki linii, czy tylko centrale?

    Moze zapytam od drugiej strony : a masz jakis problem z linia ?

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-02-28 13:13:35
    Od: Marek Gutkowski <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>

    W artykule <b3lljh$3ps$1@nemesis.news.tpi.pl> ::wizz napisał(a):
> [...]
    > ze nie bedzie to dzialalo po podlaczeniu do linii tel?
    > Czy tpsa sprawdza w ogole warunki linii, czy tylko centrale?
    Częściowo sprawdzają jeszcze zanim przyjdzie monter, coby chłopak po
    próżnicy nie chodził, ale może się zdarzyć, że przyjdzie i rozłoży ręce.
    Należy wtedy szybko zdiagnozować przyczynę rozłożenia (u mnie: nie wziął
    kabelka zasilającego Lucenta, dałem swój), i ewentualnie negocjować.

    --
    >--(Marek Gutkowski)--::--(h...@b...spirs.jest.piekna.pl
    )--<
    >--(LRU #155522)---::---(MGT-RIPE)---::---(h...@j...o
    rg)--<
    "Po paru latach, jakie od dnia stworzenia przeszły, dziś już jasno
    widać, że Panu Bogu poza kotami nic się do końca nie udało" [Pilch]

  • 4. Data: 2003-03-02 19:57:48
    Od: "::wizz" <w...@t...com.pl>

    Użytkownik "Marek Gutkowski" <h...@b...spirs.jest.piekna.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnb5ueh7.fq.hobbit@drone.dom.moveo.pl...
> [...]

    > Należy wtedy szybko zdiagnozować przyczynę rozłożenia (u mnie: nie wziął
    > kabelka zasilającego Lucenta, dałem swój), i ewentualnie negocjować.
    A jednak sie udalo. Mam juz neo+. 15 min instalacji i juz dziala.
    0 problemow, monterzy byli na czas i poszlo gladko :)

    --
    Radek Pedyk [ ::wizz ] - < w...@t...com.pl >
    ------