  • 21. Data: 2014-05-22 10:24:29
    Temat: Re: net info
    Od: firr <p...@g...com>

    > Oczywiście jak ktoś chce może robić co mu się podoba. Ale odradzam
    > Win API, Algol, sortowanie bąbelkowe i WinG. Po prostu ich czas już
    > minął.

    co za glupota.. czas sortowanie babelkowego minął ?

    po prostu powiedz gdzie jest napisane ze winapi jest przestarzale (i na czym to
    polega)

    rzadko zdarza mi sie spotkac osoby które
    potrafią sobie wkręcać w ten sposób rzeczy
    bez uzasadnienia, wydaje mi sie to pewną patologią

  • 22. Data: 2014-05-22 12:07:18
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 22 May 2014 01:24:29 -0700 (PDT), firr napisał(a):

> [...]
    >
    > rzadko zdarza mi sie spotkac osoby które
    > potrafią sobie wkręcać w ten sposób rzeczy
    > bez uzasadnienia, wydaje mi sie to pewną patologią

    A moze bys bucu poczytal o WinRT, a nie pisal jak kretyn:

    "co do winrt to nie wiem nie interesowalem sie tym (nie mam tyle czasu), nie
    wiem dokladnie co to jest"

    Jak Ci sie nie chce czytac to przestan bredzic i robic patologie na grupie.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 23. Data: 2014-05-22 12:48:06
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 maja 2014 12:07:18 UTC+2 użytkownik R.e.m.e.K napisał:

> [...]
    >
    > wiem dokladnie co to jest"
    >
    > Jak Ci sie nie chce czytac to przestan bredzic i robic patologie na grupie.

    górnolotna wypowiedz grupowego buraka z dziurami w głowie - masz tu kolegów na swoim
    poziomie pisz moze z nimi ;/ obora is your level

  • 24. Data: 2014-05-22 12:51:00
    Od: firr <p...@g...com>

    > górnolotna wypowiedz grupowego buraka z dziurami w głowie - masz tu kolegów na
    swoim poziomie pisz moze z nimi ;/ obora is your level

    wait a minute zapomnialem ze grupowi durnie gryzą sie też miedzy sobą ..

  • 25. Data: 2014-05-22 13:03:53
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 22 May 2014 03:51:00 -0700 (PDT), firr napisał(a):

    swoim poziomie pisz moze z nimi ;/ obora is your level

    > wait a minute zapomnialem ze grupowi durnie gryzą sie też miedzy sobą ..

    A cos merytorycznie ofiaro losu potrafisz? Np. o WinRT?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 26. Data: 2014-05-22 13:13:07
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-05-22 13:03, R.e.m.e.K pisze:

    swoim poziomie pisz moze z nimi ;/ obora is your level

    > A cos merytorycznie ofiaro losu potrafisz? Np. o WinRT?

    A co Ty się go czepiasz, jak on nawet nie wie jak będzie obora w ingliszu.
    Pewnie jest zmęczony, wszystko go boli i nic mu się nie chce...

    --
    wloochacz

  • 27. Data: 2014-05-22 13:29:20
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    R.e.m.e.K <p...@w...pl> wrote:

    > Jak Ci sie nie chce czytac to przestan bredzic i robic patologie na grupie.

    Twój trud jest daremny, wielu przed Tobą próbowało. To rozpuszczony,
    egoistyczny palant o mentalności gimbusa i z ego wystrzelonym w kosmos.
    Ignoruj, to jedyne co można zrobić.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 28. Data: 2014-05-22 19:31:03
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a ja mam taki pomysł, wypierdalajcie do europy skąd zalatujecie...

  • 29. Data: 2014-05-22 20:03:26
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-05-22 19:31, tusk, donald tusk pisze:
    > a ja mam taki pomysł, wypierdalajcie do europy skąd zalatujecie...
    Ale my jesteśmy w Europie!
    Ergo - wypierdalaj tam skądżeś przylazł, np. do europy...

    --
    wloochacz

  • 30. Data: 2014-05-22 20:04:40
    Temat: Re:[OT] net info
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-05-22 13:29, Adam Wysocki pisze:
    > --
    > SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    Hmm... chwilowo brakuje mi błyskotliwego komentarza, ale podoba mi się
    to coś ;-)

    --
    wloochacz