  • 1. Data: 2010-05-14 08:45:56
    Temat: netia internet
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    założyłem sobie netię... no i ch... mnie strzela...

    oto typowe parametry: http:///hidusb.pl/netia.png

    rozłącza mnie średnio co 3 minuty...

    pytanie: co mogę teraz zrobić? jak zareklamować łącze?

    dzwoniłem już raz do netii, to tylko obniżyli mi prędkość do 1M i
    stwierdzili, że teraz jest dobrze...

    zauważyłem, że jak popada, to mam padakę, jak świeci słońce to jeszcze jakoś
    tam ciągnie...

    HELP do Tych co się znają.

  • 2. Data: 2010-05-14 08:50:05
    Temat: Re: netia internet
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > oto typowe parametry: http://hidusb.pl/netia.png

    poprawiony link

  • 3. Data: 2010-05-14 10:07:59
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message

    > poprawiony link

    to moze jeszcze grupe popraw?

    c.

  • 4. Data: 2010-05-14 10:21:14
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > to moze jeszcze grupe popraw?

    problem kabelka, nie widzę bardziej odpowiedniej grupy...

  • 5. Data: 2010-05-14 11:05:00
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > stwierdzili, że teraz jest dobrze...
    >
    > zauważyłem, że jak popada, to mam padakę, jak świeci słońce to jeszcze

    popsikaj KONTAKtem

  • 6. Data: 2010-05-14 11:12:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    identifikator: 20040501 napisał:

    > problem kabelka, nie widzę bardziej odpowiedniej grupy...

    Kabelek wykonany z miedzi kierunkowej? ADSL to łącze asymetryczne, więc
    kierunkowość kabla ma ogromne znaczenie. Trzeba zamienić miejscami
    wtyczki RJ-11.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2010-05-14 11:32:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello identifikator:,

    Friday, May 14, 2010, 12:21:14 PM, you wrote:

    > problem kabelka, nie widzę bardziej odpowiedniej grupy...

    Nie widzę w nazwie grupy "kabelki". Ić stont!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2010-05-14 11:58:53
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Nie widzę w nazwie grupy "kabelki". Ić stont!

    skąd te ataki?

  • 9. Data: 2010-05-14 12:01:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello identifikator:,

    Friday, May 14, 2010, 1:58:53 PM, you wrote:

    > skąd te ataki?

    To ty atakujesz grupę off-topicami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2010-05-14 12:59:50
    Od: "Invader" <z...@n...com>

    Co prawda ntg ale ...
    Tłumienie downstream 50 dB oznacza, że Twoja linia ma sporą długość i
    prawdopodobnie nie uzyskasz stabilnego połączenia przy tej prędkości łącza -
    domyślam się, że zamówiłeś 4Mbit. Zresztą modem sam podaje "max rate" 3844
    Mbit. Pisze "prawdopodobnie" ponieważ tłumienie lini w zakresie upstream
    wynosi tylko 18,3dB, co nie jest normalną wartością przy tak wysokim
    tłumieniu w kierunku down. Różnica nie przekracza zazwyczaj 15-18dB.
    Sugeruje najpierw dokładnie sprawdzić stan swojej instalacji w domu.
    Najlepiej odłączyć wszystkie urządzenia od lini i odczytać parametry przy
    podłączonym samym routerze. Jeśli się nie poprawią, pozostaje jedynie
    kontakt z operatorem który powinien sprawdzić całe łącze.