  • 11. Data: 2010-05-14 13:26:54
    Temat: Re: netia internet
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    właśnie, też tych różnic w poziomach nie rozumiem... stąd pytanie...
    już odpinałem wszystko, co ciekawe po odpięciu telefonów jest jeszcze
    gorzej...

  • 12. Data: 2010-05-14 13:29:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a przy okazji ile to jest 50dB w Voltach? 1V/100000?

  • 13. Data: 2010-05-14 14:04:40
    Od: "Invader" <z...@n...com>

    W takim razie prosze jeszcze sprawdzić parametry na innym routerze / modemie
    aby wyluczyć ew uszkodzenie samego routera. Choć tak jak już napisałem, duża
    różnica w tłumieniu down / up sugeruje problemy z samym łączem.
    Jeśli w instalacji telefonicznej występują gniazdka starego typu (z czterema
    pionowymi otworami na wtyczke -nie wiem jaka jest ich poprawna nazwa) to
    trzeba je otworzyć i sprawdzić czy nie ma tam zainstalowanego kondensatora
    1uF. Jeśli jest to usunąć.
    Wiecej nic nie przychodzi mi do głowy. Proponowałbym jednak nie odpuszczać i
    męczyć operatora, ponieważ to on odpowiada za jakość lini.
    Na przyszłość prosze zadawać pytania na odpowiedniej grupie np
    alt.pl.neostrada