  • 1. Data: 2007-10-25 11:10:07
    Temat: netia lezy
    Od: radar <n...@n...com>

    witam, czy u was tez netia lezy i kwiczy ? (Lodz, lacza bylego futuro) ?
    ktos podobno przecial jakies swiatlo pod Radomiem... ZTCS

    pozdrawiam
    radar

  • 2. Data: 2007-10-25 11:22:49
    Temat: Re: netia lezy
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    radar pisze:
    > witam, czy u was tez netia lezy i kwiczy ? (Lodz, lacza bylego futuro) ?
    > ktos podobno przecial jakies swiatlo pod Radomiem... ZTCS
    >
    > pozdrawiam
    > radar

    swoja droga, to co chwile gdzies tna swiatlo w tym tygodniu: kolo
    poznania, w kielcach i teraz pod lodzia. oczywiscie wszystkie tory
    kablowe istnieja na mapach. czy ktos sie orientuje jaka kare dostaje
    firma/debil z koparki za przeciecie takiego kabla ? czy w ogole ktos ich
    sciga za to ?

  • 3. Data: 2007-10-25 11:31:16
    Od: radar <n...@n...com>

    > swoja droga, to co chwile gdzies tna swiatlo w tym tygodniu: kolo
    > poznania, w kielcach i teraz pod lodzia. oczywiscie wszystkie tory

    no i wyszlo... netia "zasila" Lodz tylko z jednej strony.... brzydko...
    za czasow Futra tego nie bylo.... oszczednosci qwa

    pozdrawiam
    radar

  • 4. Data: 2007-10-25 11:58:09
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > koparki za przeciecie takiego kabla ? czy w ogole ktos ich sciga za to ?

    o ile znajdzie się ten co to rozwalił, to koszty naprawy.
    O reszte, czyli tzw. straty to już trzeba się sądzić.

    Marcin

  • 5. Data: 2007-10-25 13:13:22
    Od: w...@g...com

    On Oct 25, 1:58 pm, "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> wrote:

    > o ile znajdzie si ten co to rozwali , to koszty naprawy.
    > O reszte, czyli tzw. straty to ju trzeba si s dzi .
    >
    > Marcin

    masakra... wg mnie awaria trwajaca prawie 5 godzin jest nie do
    przyjecia!

  • 6. Data: 2007-10-25 14:33:01
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > no i wyszlo... netia "zasila" Lodz tylko z jednej strony.... brzydko... za
    > czasow Futra tego nie bylo.... oszczednosci qwa

    za "tanszy" internet czyms trzeba zaplacic

  • 7. Data: 2007-10-25 14:34:32
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > masakra... wg mnie awaria trwajaca prawie 5 godzin jest nie do
    > przyjecia!

    A miales kiedys do czynienia z usuwaniem awarii na swiatlowodzie? Zaloze
    sie, ze nie.

  • 8. Data: 2007-10-25 14:40:35
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    K pisze:

> [...]
    > kablowe istnieja na mapach. czy ktos sie orientuje jaka kare dostaje
    > firma/debil z koparki za przeciecie takiego kabla ? czy w ogole ktos ich

    Bo teraz firmy budowlane sie cwania.
    Kupuja sobie ubezpieczenie na tego typu przypadki OC.
    A pozniej sie nie przejmuja tym co tam jest na mapie.
    Jak przyjezdzaja ludzie z ISP z informacja o przecieciu swiatlowodu, to
    tylko mowia tu macie namiary na firme ubezpieczeniowa - bye.

    A my sobie klniemy, nie tylko my.

    D.

  • 9. Data: 2007-10-25 14:49:49
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    radar pisze:

    > no i wyszlo... netia "zasila" Lodz tylko z jednej strony.... brzydko...
    > za czasow Futra tego nie bylo.... oszczednosci qwa

    To popatrz na Częstochowe. GTS, TKT, Netia a jak dziabna swiatlo po
    drodze to wszystko lezy :]

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 10. Data: 2007-10-25 15:06:49
    Od: andzio <a...@n...net.pl>

    K pisze:

> [...]
    > kablowe istnieja na mapach. czy ktos sie orientuje jaka kare dostaje
    > firma/debil z koparki za przeciecie takiego kabla ? czy w ogole ktos ich

    Czesto, gesto (ostatnio niedaleko nas byla taka awaria) swiatlowody sa
    wykopywane przez plugi :P Po prostu kiedys, dawno temu jak kladzione
    bylo swiatelko, a kopac bylo ciezko to szlo one na glebokosci 1m :P
    Teraz rolnicy przez zima robia orki i mamy efekty. Nikt im nie zabroni
    orki wiec olewaja sobie ze jakies rury im sie wykopuja. I maja do tego
    prawo. Ten co zakopal tak plytko rury nich sie martwi i szuka winnych.

    --
    Andrzej Banach
    http://net-komp.net.pl