  • 1. Data: 2016-07-23 10:25:32
    Temat: newbie pyta o SVNa
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Uczę się pisać witryny w LAMP. Na razie nie używam systemu zarządzającego
    wersjami kodu, ale przymierzam się do SVN. Pracuję na notebooku+Internet w
    domu na wsi albo na komputerze stacjonarnym+Internet w domu w Warszawie. Mam
    takie pytanie, bo jestem jeszcze zielony: czy da się tak zrobić w SVNie,
    żeby mieć wspólne repozytorium kodu dla programowania na notebooku i na
    komputerze stacjonarnym? Czy takie repozytorium trzyma się na serwerze
    hostingowym czy np. w chmurze?

  • 2. Data: 2016-07-23 10:50:44
    Temat: Re: newbie pyta o SVNa
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Jivanmukta wrote:

> [...]
    > SVNie, żeby mieć wspólne repozytorium kodu dla programowania na notebooku
    > i na komputerze stacjonarnym? Czy takie repozytorium trzyma się na

    I co z bazą danych? Gdzie trzymać developerską bazę i jak zarządzać
    wersjami?

  • 3. Data: 2016-07-30 21:21:44
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@b...rh.rot13.invalid>

    Jivanmukta <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_source_c
    ode_hosting_facilities

    zwroc uwage na mozliwosc tworzenia niepublicznych repozytoriow

    > I co z bazą danych? Gdzie trzymać developerską bazę i jak zarządzać
    > wersjami?

    a to duzo zalezy od tego co tam masz w srodku: czy tworzysz ja od zera
    skryptami i to jest wystarczajace, czy chcesz w drugiej lokalizacji
    kontynuowac prace na ostatnim stanie bazy itp. mozliwosci masz takie
    ze mozesz przenosic sobie zrzuty bazy (siec, pendrive itp), uzyc hostingu
    albo kazdorazowo tworzyc baze od zera skryptami wraz z przykladowa
    developerska zawartoscia jesli to wystraczy

    a jesli chodzi o wersje bazy w sensie struktury zgodnej z dana wersja
    aplikacji to utrzymuj sobie X baz w roznych wersjach i skrypty do podnosznia
    z jednej do drugiej. skrypty w repo, schemat bazy w repo, a dane lokalnie
    plus archiwizacja i opcjonalnie hosting

  • 4. Data: 2016-07-31 17:31:12
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Bartlomiej Lidke wrote:
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_source_c
    ode_hosting_facilities

    > zwroc uwage na mozliwosc tworzenia niepublicznych repozytoriow

    dzieki za odpowiedz, chyba zdecyduje sie na gita (popularnosc, mam o nim
    ksiazki)