  • 11. Data: 2004-04-05 18:48:02
    Temat: Re: newsy, klasa zdresowa itd
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce> wrote:

    > w tym przypadku problemem jest brak rev-dnv, a więc nie mija się z prawdą co
    > do "nie działania"

    I owszem. Ani jeśli chodzi o news.gazeta.pl ani zapewne news.onet.pl -
    revdns (a raczej jego brak) nie ma znaczenia. Tak więc on kłamie, a Ty nie
    wiem dlaczego - podtrzymujesz jego zdanie.

    > czujesz sie pewnie na grupach dyskusyjnych prawda?

    Możesz rozwinąć?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2004-04-05 23:26:07
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Mateusz(Amkacz) <m...@...sygnaturce> w artykule
    <news:c4s564$rvf$1@korweta.task.gda.pl> pisze:

    > Obywatel Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> naskrobał:

    > w tym przypadku problemem jest brak rev-dnv, a więc nie mija się z
    > prawdą co do "nie działania"

    Wyobraź sobie, że sprawdzałem zachowanie różnych serwerów z listy podanej na
    killfile.pl zanim dostałem revdns i potem. I w żadnym przypadku nie miałem
    problemu z wysyłaniem na żaden serwer, który wymagał logowania (nawet te
    zagraniczne), nie miałem też problemów z serwerem mojego ISP ani z czytaniem
    z serwera news-archive.icm.edu.pl. Miałem i mam dostęp. Po uzyskaniu revdns
    poszerzyła mi się tylko lista serwerów z dostępem read-only.

    > czujesz sie pewnie na grupach dyskusyjnych prawda?

    Read my sig...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Lepiej nic się nie odzywać i udawać głupiego,

  • 13. Data: 2004-04-06 18:09:01
    Od: g...@s...tpi.pl

    "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce> wrote:

    > czujesz sie pewnie na grupach dyskusyjnych prawda?

    Na twoim miejscu, zamiast dogadywać osobie, której powinieneś mówić
    per Pan, znalazłbym w sieci i przeczytał ze zrozumieniem jakiś tekst
    na temat ataków SQL Injection, przemyślał go a następnie odpowiednio
    zmodyfikował swoją stronę, bo ja jestem na tyle miły, że zwracam ci
    uwagę na karygodnie napisany skrypt, ale ktoś inny mógłby nie być
    i zupełnie przypadkiem wykasować ci co nieco.

    Jestem nawet na tyle miły, że wyszukałem ci odpowiedni dokument:
    http://www.nextgenss.com/papers/advanced_sql_injecti
    on.pdf

    Radzę poprawić skrypt, zanim przeczyta to ktoś, kto nie jest miły.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * Heyah, POP & Simplus User * SP5250730
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 14. Data: 2004-04-07 05:40:41
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

> [...]

    > revdns (a raczej jego brak) nie ma znaczenia. Tak więc on kłamie, a Ty nie
    > wiem dlaczego - podtrzymujesz jego zdanie.

    Mój błąd - nie doczytałem o jakie dokładnie serwery mu chodziło i oparłem
    swoją wypowiedź na podstawie swoich dotychczasowych doświadczeń z serwerami
    które nie przyjmowały połączeń bez rev-dns'a.

    > Możesz rozwinąć?

    stwierdziłem tak na podstawie Twoich dotychczasowych wypowiedzi na różnych
    grupach dyskusyjnych.
    Przykładem może być chociażby taki oto dialog na alt.pl.neostrada w topiku
    "jaka w koncu predkosc 512 czy 640?" :

    > Link do przepisów dotyczących grup alt ?

    Nie radzę Ci zakładać nowych kont i omijać blokady, bo kiepsko skończysz...
    Binaria są dozwolone tylko na grupach binarnych.

    > straszysz mnie? po prostu rotfl, chyba się nudzisz w pracy, ze musiałeś
    > mi skasować konto na gazecie za to że wysłałem plik na grupę
    > alt.pl.neostrada, mega lol

    To było ostatnie ostrzeżenie.

    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /
    www.gosu.tk v amkacz.31337.pl / __ \| Y Y \ < / __ \\ \___ / /
    icq: 34038532 gg: 35961 (____ /__|_| /__|_ \(____ /\___ >_____ \
    hateme?: www.zemsta.amkacza.prv.pl \/ \/ \/ \/ \/ \/

  • 15. Data: 2004-04-07 05:44:34
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> naskrobał:

    > Zanim zaczniesz przygadywać sam spójrz na swoją sygnaturkę
    > niezgodną z netykietą

    http://www.google.pl/search?sourceid=navclient&hl=pl
    &ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=netykieta+5+linii

    jak widzisz na podstawie tak prostego search stringa istnieje rozbieżnośc
    jeśli chodzi o netykietę (nie jest to wyjątek potwierdzający regułę, lecz
    wiele netykiet mówiących o 4-5 linii max)

    poza tym, gdyby nie "User-Agent: slrn/0.9.7.3 (Linux)" to pewnie
    powiedziałbym, że dodatkowa ostatnia linijka jest specjalnie dla ciebie :*

  • 16. Data: 2004-04-07 05:48:29
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Andrzej P. Wozniak <u...@f...onet.pl> naskrobał:

> [...]
    revdns
    > poszerzyła mi się tylko lista serwerów z dostępem read-only.

    W odp na post PM już wypiłem czarę goryczy, klęknąłem i łyknąłem paniczowi
    dumla przyznając się do błędu.

    > Read my sig...

    No need to do that - this is my life's motto.
    You just need to imagine, that even the best can fail...

  • 17. Data: 2004-04-07 05:54:12
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel g...@s...tpi.pl <g...@s...tpi.pl> naskrobał:

> [...]
    on.pdf

    > Radzę poprawić skrypt, zanim przeczyta to ktoś, kto nie jest miły.

    Dziękuję, ale niestety moja wiedza z zakresu informatyki jest płytka i
    zdobyta metodą chałupniczą, co pozwala mi jedynie dojść do następującego
    wniosku "o co chodzi? jak moge mieć błąd w skrypcie(nieistniejącym, albo
    takim którego nie widziałem) i być narażony na atak związany z sql, skoro na
    moim serwerze nie ma nawet obsługi owego?"

  • 18. Data: 2004-04-07 05:57:35
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy> naskrobał:

    > Netykieta nie obowiazuje ludzi, ktorzy sa evil-hardcore-31337(.pl) ;)

    Zła we mnie tyle co w baranku wielkanocnym, o moim żyhciu seksualnym nie
    będziemy rozmawiać, a moją elitarność mogą ocenić tylko inni.
    Nie poczuwam się jednak do winy, jeżeli chodzi o łamanie zasad netykiety z
    powodu podanego Twojemu przedpiścy.

  • 19. Data: 2004-04-07 07:21:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce> wrote:

    > stwierdziłem tak na podstawie Twoich dotychczasowych wypowiedzi na różnych
    > grupach dyskusyjnych.

    I?

    > Przykładem może być chociażby taki oto dialog na alt.pl.neostrada w topiku
    > "jaka w koncu predkosc 512 czy 640?" :

    I? Nadal nie rozumiem. Nie wysyłam maili do użytkowników, bo i tak ich nie
    czytają. Jeśli kogoś blokuję, to się z reguły zgłasza i wyjaśniamy o co
    chodzi.
    Jeśli ktoś zaczyna omijać blokadę, to zaczynam mu się bardziej przyglądać.
    Szczególnie jeśli wie za co został zablokowany i ma to w nosie.
    Zresztą zdaje się, że zbaczamy z tematu, a Ty zaczynasz skręcać w stronę
    prywatnych wycieczek.

    FUT warning

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 20. Data: 2004-04-07 09:06:18
    Od: g...@s...tpi.pl

    "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce> wrote:

    > Dziękuję, ale niestety moja wiedza z zakresu informatyki jest płytka

    To już wiemy.

    > jak moge mieć błąd w skrypcie(nieistniejącym, albo takim którego
    > nie widziałem) i być narażony na atak związany z sql, skoro na
    > moim serwerze nie ma nawet obsługi owego?"

    Ah, nie ma obsługi.

    % telnet amkacz.31337.pl http
    Trying 195.136.53.4...
    Connected to 31337.pl.
    Escape character is '^]'.
    GET / HTTP/1.1
    Host: amkacz.31337.pl
    Connection: close

    HTTP/1.1 200 OK
    Date: Wed, 07 Apr 2004 09:05:55 GMT
    Server: Apache/1.3.29 (Unix) PHP/4.3.3 mod_ssl/2.8.16 OpenSSL/0.9.7b

    51
    You have an error in your SQL syntax near 'dwa', 'none', '1081328756')' at line 1
    0

    Connection closed by foreign host.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * Heyah, POP & Simplus User * SP5250730
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Bylinku. Nie jesteś normalny. Jesteś znormalizowany. (C) Arek Gejdel