  • 1. Data: 2019-05-23 10:01:25
    Temat: nie/bezpieczne telefony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jakby kto duzo rozmawial:

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technik
    a/promieniujące-smartfony-które-modele-są-niebezpiec
    zne/ss-BBSCioI

    J.

  • 2. Data: 2019-05-23 11:17:40
    Temat: Re: nie/bezpieczne telefony
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 May 2019 10:01:25 +0200, J.F. napisał(a):

    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technik
    a/promieniujące-smartfony-które-modele-są-niebezpiec
    zne/ss-BBSCioI

    Prosta sprawa. Chcesz mieć duży zasięg, kupuj ten co mocno promieniuje
    :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2019-05-23 11:59:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    zne/ss-BBSCioI

    >Prosta sprawa. Chcesz mieć duży zasięg, kupuj ten co mocno

    Zeby to bylo takie proste ... nadaje mocno, ale prosto w glowe.
    I sygnal znika :-(

    Swoja droga ... jak oni to mierza ?

    Glowa czlowieka wazy chyba ponad 1kg, wiec te telefony co maja 1.4W/kg
    ... emituja w ogole jakis sygnal do BTS ? :-)

    Czy to najwieksze natezenie ... gdzies w uchu, reszta dalej wiec
    slabiej nagrzana, ucho lekkie, wiec nawet ten najgorszy telefon
    powiedzmy 70% sygnalu emituje gdzies w eter.

    Ba ... jaka moc maja telefony ?
    Cos mi chodzi po glowie, ze to bylo 2W w 900MHz lub 1W w 1.8GHz, przy
    czym wtedy nadajnik pracowal impulsowo, wiec srednio to bylo 0.25W i
    to bylo maksymalnie,
    telefon dobieral moc, mogl zmniejszyc, jak do BTS blisko.

    Cos sie zmienilo w smartfonach, czy faktycznie nie ma co liczyc ile
    wazy glowa ?

    J.

  • 4. Data: 2019-05-23 14:03:16
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-23 o 11:59, J.F. pisze:
> [...]
    > telefon dobieral moc, mogl zmniejszyc, jak do BTS blisko.
    >
    > Cos sie zmienilo w smartfonach, czy faktycznie nie ma co liczyc ile wazy

    Warto też wspomnieć, że wersje EU mają niższe to promieniowanie.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]