  • Data: 2014-12-20 19:08:24
    Temat: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ave!

    Mam 4-letnią Amicę FK322.3F i ostatnio zaczęła się dziwnie zachowywać.
    Objawy pojawiły się właściwie jednocześnie - zaczęła terkotać (czasami -
    w szczególności zaraz po włączeniu)jak rowery po włożeniu "terkotki" w
    szprychy (jak dawniej dzieciaki wkładały) oraz zaczęła nadmiernie
    chłodzić - nawet na najsłabszym ustawieniu schodzi poniżej zera.

    Serwis Amica po opisaniu objawów stwierdził, że to najpewniej częściowy
    ubytek czynnika chłodzącego, który można uzupełnić ale skoro uciekło po
    4 latach, to gdzieś jest istotna nieszczelność i będzie to syzyfowa
    praca, jeśli się jej nie da znaleźć.

    Niezależny serwisant specjalizujący się w lodówkach stwierdził, że to
    najpewniej awaria termostatu a terkocze z przegrzania (co jest dziwne,
    że terkotała po dłuższym wyłączeniu - testowo rozmroziłem - a jak już
    dłużej popracowała to była normalnie cicha).

    Może ktoś lubiący naprawiać stare sprzęty chciałby to odkupić i naprawić?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić