  • Data: 2014-12-21 02:34:40
    Temat: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
    Od: Tornad <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 grudnia 2014 13:08:27 UTC-5 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Ave!
    >
    > Mam 4-letnią Amicę FK322.3F i ostatnio zaczęła się dziwnie zachowywać.
    > Objawy pojawiły się właściwie jednocześnie - zaczęła terkotać (czasami -

    > Niezależny serwisant specjalizujący się w lodówkach stwierdził, że to
    > najpewniej awaria termostatu a terkocze z przegrzania (co jest dziwne,
    > że terkotała po dłuższym wyłączeniu - testowo rozmroziłem - a jak już
    > dłużej popracowała to była normalnie cicha).
    >
    > Może ktoś lubiący naprawiać stare sprzęty chciałby to odkupić i naprawić?

    > Boga prawdopodobnie nie ma.
    > A teraz przestań się martwić
> [...]
    Mam pomysl:)
    Nie sprzedaj jej. Ilez mozesz za nia dostac? 5 dych, gora stowe.
    Przerob ja na przenosny wychodek. Tyle, ze musisz zainwestowac - trzeba w
    drzwiach wyciac gustowne serduszko a w dnie duzy otwor na sranie. Oraz w
    drzwiach zainstalowac zamek elektroniczny nalepiej na fetach (bardzo
    ekonomiczny, ktory bedzie umozliwial otwarcie drzwi po wrzucenu zlotowki.

    Ustawisz ja gdzies w ruchliwym miejscu np. kolo kosciola lub lepiej boznicy,
    koniecznie nad jakas kratka kanalizacyjna i geszeft masz murowany. Ilez to
    ludzi dupy sciska nie majac sie gdzie zalatwic.!

    Nazwa Amica uzupelnij "sranie z terkotka" i geszeft murowany; dziennie spoko
    wyciagniesz kilka stow...

    Wiec przestan sie martwic - raduj sie zyciem.

    A na razie pytanie: czy znaszs bajke o skaczacym wezu? Nie? To sssspier...laj
    w podskokach.

    Tornad.
    PS. ze tez Swieta Ziemia takich chamow nosi.