  • 1. Data: 2017-01-07 13:07:36
    Temat: nie dziala jeden spyskiwacz lampy?
    Od: jarko <j...@o...eu>

    dzis zauwazylem ze z jednego spryskiwacza lampy nie leci płyn, normalnie
    sie otwiera ale nie leci, z drugiego pryska
    co to moze byc

  • 2. Data: 2017-01-07 13:57:49
    Temat: Re: nie dziala jeden spyskiwacz lampy?
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2017-01-07 o 13:07, jarko pisze:
    > dzis zauwazylem ze z jednego spryskiwacza lampy nie leci płyn, normalnie
    > sie otwiera ale nie leci, z drugiego pryska
    > co to moze byc

    mróz

  • 3. Data: 2017-01-07 19:53:23
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Albo mogła gdzies po drodze peknąć rurka (przykładowo u mnie lubią pękac w miejscu
    gięcia przy zawiasach klapy), warto sprawdzic, czy płyn się gdzieś nie leje.
    BTW wiecie może, gdzie mozna kupić jakąś przedłuzkę / tulejke, zeby połączyć ze soba
    dwa pekniete końce rurki do spryskiwacza?
    Próbowałem opaskami termokurczliwymi, ale opaski zsuwaja się i spadają, rurka dość
    mocno naciagnięta.

    -----

  • 4. Data: 2017-01-07 20:18:19
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    > Albo mogła gdzies po drodze peknąć rurka

    Jak by pękła, to żaden by nie działał.
    Zapchał się, lub zamarzł.

  • 5. Data: 2017-01-07 20:21:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 7 Jan 2017 19:53:23 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > BTW wiecie może, gdzie mozna kupić jakąś przedłuzkę / tulejke, zeby połączyć ze
    soba dwa pekniete końce rurki do spryskiwacza?

    W sklepie ogrodniczym, na dział zraszaczy do zakopywania w ziemii.
    Trójniki, złączki, wężyki - wszystko w każdej konfiguracji.

  • 6. Data: 2017-01-07 20:28:16
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-01-07 o 20:21, Tomasz Pyra pisze:

    soba dwa pekniete końce rurki do spryskiwacza?

    > W sklepie ogrodniczym, na dział zraszaczy do zakopywania w ziemii.
    > Trójniki, złączki, wężyki - wszystko w każdej konfiguracji.

    nie ta srednica:)))
    ale w motoryzacyjnym moim lokalnym bez problemu miałem jakie chciałem -
    więc w innych też powinno być.

  • 7. Data: 2017-01-07 21:15:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-07 o 20:18, Jarek pisze:
    > Jak by pękła, to żaden by nie działał.
    > Zapchał się, lub zamarzł.

    Po dwóch godzinkach w marketowym ciepłym parkingu spryskiwacze mi
    ruszyły. Niestety miałem zalane do -16 stopni :-)

  • 8. Data: 2017-01-07 21:24:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 7 Jan 2017 20:28:16 +0100, sirapacz napisał(a):

    soba dwa pekniete końce rurki do spryskiwacza?

    > nie ta srednica:)))
    > ale w motoryzacyjnym moim lokalnym bez problemu miałem jakie chciałem -
    > więc w innych też powinno być.

    No jak nie ta, jak ta?

    Takie małe zraszacze ogródkowe mają dokładnie taką średnicę jak
    spryskiwacz.

    Wiadomo że takie zraszacze jak do pól uprawnych to nie :)

  • 9. Data: 2017-01-07 22:40:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-01-07 20:28, sirapacz wrote:

    > nie ta srednica:)))

    To moze w akwarystycznym. Przy okazji mozna dokupic kilka glonojadow,
    zadbaja regularnie o czystosc kloszy.

    --

    memento lorem ipsum