  • 1. Data: 2017-01-07 17:52:26
    Temat: [zimowo] samostart
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    wiadomo - nie zapalił...
    pomyślałem o "samostarcie",
    jak to się poprawnie nazywa i co najlepiej kupić?

    czy są jakieś wersje akumulatorowe pozwalające odpalić wóz w garażu bez
    prądu?

  • 2. Data: 2017-01-07 19:34:57
    Temat: Re: [zimowo] samostart
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" napisał:

    > wiadomo - nie zapalił...
    > pomyślałem o "samostarcie",
    > jak to się poprawnie nazywa i co najlepiej kupić?

    Samostart dostaniesz na prawie każdej stacji benzynowej.
    Samostart nazywa się "Samostart" . Działa wszędzie.
    Bez prądu też, bo go nie potrzebuje :]

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2017-01-07 19:47:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.01.2017 o 19:34, Hinek pisze:

    > Działa wszędzie.
    > Bez prądu też, bo go nie potrzebuje :]

    Tak średnio - bo jednak coś musi silnikiem kręcić. No chyba, że
    zakładasz, że nie masz w ogóle prądu, samochód odpalasz na pych z
    samostartem licząc na to, że na samym samostarcie silnik zakręci na
    tyle, że alternator da prąd i starczy na iskrę;)

    BTW - byłem dziś w sklepie z akumulatorami kupić ogniwo do śmigłowca -
    ruch jak w stoisku z karpiami przed świętami;)

    Shrek

  • 4. Data: 2017-01-07 19:50:51
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    przecież się kurwa pytam jak to się nazywa!

  • 5. Data: 2017-01-07 20:20:04
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, January 7, 2017 at 7:50:54 PM UTC+1, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > przecież się kurwa pytam jak to się nazywa!

    masakra, zamiast pytac wpisz "samostart" w allegro lub googla

    BTW tak samo dzialaja spreje typu plack, albo zwykly dezodorant ;)

    WS

  • 6. Data: 2017-01-07 20:22:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    WS wrote:

    > masakra, zamiast pytac wpisz "samostart" w allegro lub googla

    przeciez ten debil zaraz się zapyta jak użyć googla.

    Musicie toto wyciągać z kibla?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2017-01-07 20:28:40
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    czy my mówimy o czymś innym? napisałem nie wiem jak się nazywa fachowo
    urządzenie którego szukam...

    chodzi o taki prostownik dający tyle poweru, że można na nim odpalać
    auto... na prąd, a jeśli jest jakiś model przenośny to w ogóle było by
    fajnie...

    pozdro i jebać euro!

  • 8. Data: 2017-01-07 20:35:23
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2017-01-07 20:28, w systemie siła 'PO/EU wrote:
> [...]
    >
    > chodzi o taki prostownik dający tyle poweru, że można na nim odpalać
    > auto... na prąd, a jeśli jest jakiś model przenośny to w ogóle było by

    https://www.google.com/#q=prostownik+z+rozruchem&tbm
    =shop

    --
    Tengu

  • 9. Data: 2017-01-07 21:28:06
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    Nie łatwiej mieć sprawny samochód?
    Pamiętam, że mi kiedyś amochód nie zapalił w mrozy - może 20 lat temu.
    Byłem studentem i nie było mnie na samochód stać, bo skonczyla sie kasa
    od taty i mamy, a furka została.
    Od tego czasu mam taki, na jaki mnie stać - tz. mogę zapewnić swojej
    furce właściwe serwisowanie (samodzielnie bądź w warsztacie) i utrzymac
    go w stanie sprawności technicznej.
    Cała fizolofia :)

  • 10. Data: 2017-01-07 21:59:12
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no nie wiem...
    ja to mam jakiegoś pecha...

    ludzie mają jakieś trupy, ale z paleniem nie mają problemów...

    ja miałem z 10 samochodów,
    i każdy z nich ledwo kręcił silnikiem przy <0 st.
    nie wiem co jest grane,
    w kilku z nich wymieniłem akumulator na nowy,
    nic to nie dało,
    przyjeżdżam rano, zostawiam auto na dworze, pod koniec dnia odpalam,
    ledwo kręci...

    podkreślam, miałem tak we wszystkich moich samochodach...

    nie wiem prawdę mówiąc co jest grane...

    wczoraj jakoś tak odpaliłem na youtube filmik, uruchamianie ciężkich
    silników, ciekawe - ludzie kręcą silnikami po 10 minut i rozrusznik
    nawet nie zwalnia, a u mnie ledwo kręci...

    nie czaję...