eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjanie mam TVN, Tvp Kultura hallmark i innych, a mam tvp1, c+, i kilka innych › nie mam TVN, Tvp Kultura hallmark i innych, a mam tvp1, c+, i kilka innych
    From: irek <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: nie mam TVN, Tvp Kultura hallmark i innych, a mam tvp1, c+, i kilka innych
    Date: Mon, 05 Jan 2009 22:02:16 +0100

    Szanowni Państwo,
    kilka dni temu miałem drobny problem z Cyfrą+. Dopiero dzisiaj miałem czas się
    tym zająć. Wymieniłem konwerter (czy jak się to coś na końcu anteny nazywa) na
    zapasowy - kiedyś miałem zeza na antenie. Ustawiłem antenę tak, że na pasku
    kontrolnym terminala mam prawie cztery punkty. Mogę oglądać C+, c+ film, C+
    sport, tvp1, tvp2, ale kino, domo i jeszcze kilka innych. Nie mam za to tvp3,
    tvn, tvn7, tvn turbo, hallmark i kilku innych.

    Jeśli ktoś ma jakiś pomlemysł to proszę o pomoc. Nie wiem czy problem leży w
    ustawieniach terminala, czy anteny, czy konwertera.

    do ica nie mogę się od 2 godzin dodzwonić więc z góry dziękuję

    irek