  • 1. Data: 2009-01-05 21:02:16
    Temat: nie mam TVN, Tvp Kultura hallmark i innych, a mam tvp1, c+, i kilka innych
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,
    kilka dni temu miałem drobny problem z Cyfrą+. Dopiero dzisiaj miałem czas się
    tym zająć. Wymieniłem konwerter (czy jak się to coś na końcu anteny nazywa) na
    zapasowy - kiedyś miałem zeza na antenie. Ustawiłem antenę tak, że na pasku
    kontrolnym terminala mam prawie cztery punkty. Mogę oglądać C+, c+ film, C+
    sport, tvp1, tvp2, ale kino, domo i jeszcze kilka innych. Nie mam za to tvp3,
    tvn, tvn7, tvn turbo, hallmark i kilku innych.

    Jeśli ktoś ma jakiś pomlemysł to proszę o pomoc. Nie wiem czy problem leży w
    ustawieniach terminala, czy anteny, czy konwertera.

    do ica nie mogę się od 2 godzin dodzwonić więc z góry dziękuję

    irek

  • 2. Data: 2009-01-05 21:15:39
    Od: e...@a...pl

> [...]
    >
    > Jeśli ktoś ma jakiś pomlemysł to proszę o pomoc. Nie wiem czy problem leży w
    > ustawieniach terminala, czy anteny, czy konwertera.

    Sprawdź skręcenie konwertera. Nie wiem jaki masz dekoder, ale na ogół można do
    "paska kontrolnego" wpisać inną częstotliwość niż transponder podstawowy Cyfry+
    (10892 H). Jeśli masz taką możliwość to wpisz 10393 V. To jest transponder TVN.
    teraz spróbuj tak ustawić antenę i konwerter, żeby mieć tu najlepszy sygnał.
    Zakładająć, że ten zapasowy konwerter jest sprawny masz następujące możliwości
    (w kolejności prawdopodobieństwa):
    1. Złe ustawienie anteny i konwertera (w tym również jego skręcenie)
    2. Uszkodzenie kabla (zagniecenie, korozja przy złączu itp)
    3. Uszkodzenie dekodera
    4. Zakłócenia radiowe w bliskim sąsiedztwie (ale to jest bardzo mało
    prawdopodobne, przytaczam to raczej dla porządku).

    Pozdrawiam
    eol

  • 3. Data: 2009-01-06 08:22:18
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik <e...@a...pl>

    > Jeśli masz taką możliwość to wpisz 10393 V. To jest transponder TVN.
    11393 V SR 27 500 FEC 3/4

    pzdr
    olo

  • 4. Data: 2009-01-06 09:39:20
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    olo pisze:
    > Użytkownik <e...@a...pl>

    > 11393 V SR 27 500 FEC 3/4
    >
    > pzdr
    > olo

    Dzięki eol i olo!
    Wieczorem będę w domu to zobaczę co z tego da się zastosować w mediasacie.

    Irek

  • 5. Data: 2009-01-06 16:07:39
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Jeśli ktoś ma jakiś pomlemysł to proszę o pomoc. Nie wiem czy problem leży
    > w ustawieniach terminala, czy anteny, czy konwertera.

    przechyl konwerter delikanie w lewo /dół z wejśceim kabla/ patrząc od tyłu
    czaszy
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2009-01-08 06:56:54
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    glang pisze:

    > przechyl konwerter delikanie w lewo /dół z wejśceim kabla/ patrząc od
    > tyłu czaszy
    > pzdr
    > GL
    Dzięki!
    Pomogło lekkie przekręcenie koonwertera.
    Irek