  • Data: 2018-02-15 10:16:45
    Temat: niech mi ktoś powie że google to dobra nawigacja
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    ja jestem już starym facetem, dla którego młotek ma być młotkiem i tylko
    młotkiem ale działać. zawsze i prawidłowo.
    jak większość z nas korzystam z nawigacji gooogle. działa jak działa.
    ale to czy dojadę najkrótszą trasą, czy ominę korki na moich krótkich
    odcinkach - jest mało ważne. jakbym więcej jeżdził lub na dłuższe trasy
    - miałbym automapę.
    dzisiaj muszę jechać do Zabrza na ulicę Zgrzebnioka. więc (siedząc już w
    samochodzie) dyktuję googlowej nawigacji frazę: "zabrze Zgrzebnioka".
    jest, odległość się zgadza, jedziemy. Ale tak patrze a tu celem podróży
    jest.... Ruda śląska Zgrzebnioka. Sprawdźcie sami, na kompurerach jest
    ten sam efekt. no kaman. jak niema takiego adresu, to jedziemy gdzie
    indziej? bez jaj.

    oczywiście w Zabrzu jest ulica Zgrzebnioka, tyle ze google domagają się
    imienia owego jegomościa. jak nie znasz imienia - nie nawigujesz.

    ToMasz