  • 1. Data: 2014-12-07 18:23:46
    Temat: nju mobile - ile wazna karta po wylaczeniu
    Od: Pawel 'Jarod' <P...@s...xx>

    Witam

    Jakieś pół roku temu kupiłem sobie prepaida w nju do telefonu "na wszelki wypadek".
    Doładowanie za 10 zł miało się nie przeterminować więc miało być pięknie.
    Dziś włączam telefon i okazało się, że numer jest nieaktywny. Czy po jakimś czasie
    gdy dany numer nie zaloguje się do sieci wraca on do puli ogólnie dostępnych numerów?
    Jeśli tak jest to po ilu dniach się to się dzieje?

    TIA

  • 2. Data: 2014-12-07 19:04:03
    Temat: Re: nju mobile - ile wazna karta po wylaczeniu
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 07 Dec 2014 18:23:46 +0100, Pawel 'Jarod'
    <P...@s...xx> wrote:

> [...]
    numerów?
    >Jeśli tak jest to po ilu dniach się to się dzieje?

    Sieć wymaga, by klient co pół roku udowadniał, że nadal korzysta z
    numeru. Po 187 dniach od doładowania wysyłana jest wiadomość o treści:

    Jesli nadal chcesz korzystac z tego numeru telefonu doladuj konto albo
    wyslij w ciagu 24h SMSa o tresci TAK pod nr 80608. Jesli rezygnujesz z
    numeru, wyslij NIE

    Wystarczy więc raz na pół roku albo potwierdzić dalszą chęć
    korzystania z numeru darmowym SMS-em, albo doładować konto dowolną
    kwotą. W przypadku braku odpowiedzi ze strony klienta sieć wyśle po 24
    godzinach kolejną wiadomość:

    UWAGA za 3dni stracisz swoj numer. By go utrzymac doladuj konto albo
    wyslij w ciagu 72h SMSa o tresci TAK na 80608. Jesli nie odpowiesz
    numer zostanie wylaczony.

    źródło:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nju-mobile-po-wie
    ki,2,3,30077.html

    Co do tego czy numer wraca do puli? Tak oczywiście wraca, ale po jakim
    czasie to nie wiem, w każdym razie nie ma szans trafienia tego numeru
    po powrocie do puli aktywnych nr