  • 11. Data: 2013-12-10 00:24:54
    Temat: Re: no i do znudzenia - kolejne BMW
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 09 Dec 2013 23:43:56 +0100, Tomasz Pyra wrote:

    > Bo jak im się chociaż troszkę chce, to bez większych problemów tego typu
    > sprawę ogarną.

    Jasne. Ja podałem numery na zasadzie xxxxxAB lub xxxxxBD. Policjant
    siedzący w portierni komisariatu wpisał to w swoj antyczny komputerek i
    na bierząco podał, że AB to czerwony polonez, a BD nie występuje w ogóle.
    Jako, że szukaliśmy zielonej hondy wszystko było wiadomo od ręki.

    Na drudzi dzień był telefon, że jest zielona honda z pasującymi
    pierwszymi znakami numeru rejestracyjnego, ale właściciel twierdzi że
    jeździ nim więcej osób więc może być potrzebne okazanie i pytanko czy się
    zgadzam podjechać. Oczywiście się zgodziłem.

    Po tygodniu dostałem kolejny telefon, że okazanie nie było potrzebne bo
    znaleźli sprawcę pasującego do rysopisu i kierują sprawę do sądu. Serio
    sprawnie im poszło. Byłem w szoku.

    Tomek

  • 12. Data: 2013-12-10 08:44:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > On Mon, 09 Dec 2013 22:34:42 +0100, Megrims <m...@i...pl>
    > wrote:
    >

    > Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
    > policja nawet palcem nie kiwnie.

    Po co ma coś robic i się narażać. Jeszcze znaleziony sprawca by ich pobił.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2013-12-10 09:15:19
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-12-09 23:43, Krzysztof 45 pisze:
    > kierujący BMW stracił panowanie nad pojazdem, uderzył w jadącego przed
    > nim lexusa, wjechał na pas zieleni - tam ściął znak i bariery na
    > przystanku tramwajowym. Wylądował na torowisku i wtedy uderzył w niego
    > tramwaj.
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1062686,wypad
    ek-na-powstancow-slaskich-bmw-uderzylo-w-lexusa-i-zd
    erzylo-sie-z-tramwajem-zdjecia,id,t.html

    Ten artykuł kompletnie nie pasuje do bijatyki. Zauważ że jest: ślisko,
    przewężenie, światła a do tego parking biedronki. Bardzo wiele elementów
    do ogarnięcia w jednej chwili. Po zniszczeniach widać że prędkość
    niewielka. Pytanie czy chodź jedno świecące ostrzeżenie przed zwężeniem
    było?!

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 14. Data: 2013-12-10 12:47:37
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 22:05:41 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > http://demotywatory.pl/4253242/Kierowca-BMW-znowu-um
    acnia-stereotypy
    > Policjanci! Do dzieła!

    Poczytałem wykop, obejrzałem film.

    Znając siebie i swoje furiactwo w takiej sytuacja (sam mam dwójkę małych
    dzieci często z tyłu) to:
    1. nie otwierałbym szyby - ręką tak łatwo się jej nie zbije, to niech sobie
    pyszczy.
    2. nie wysiadałbym z auta - przynajmniej nie z takiej odległości.
    3. nie wiem, czy bym gościa nie przejechał autem - wiecie, zagrożenia życia
    i zdrowia moich dzieci, działanie w stanie wzburzenia itp.
    Zapewne zacząłby walić w auto itp.

    Ciekawe jakby się takie rozwiązanie skończyło.
    Myślę, że palant jechałby po bańdzie włącznie z sądem cywilnym o
    odszkodowanie za szkody moralne itp.

    --
    Franc

  • 15. Data: 2013-12-10 15:59:16
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-10 09:15, hisjusz pisze:

    > Ten artykuł kompletnie nie pasuje do bijatyki.
    Ale pasuje do tytułu.
    > Zauważ że jest: ślisko,
    OK
    > przewężenie,
    Widoczne dla jeżdżących normalnie.
    > światła a do tego parking biedronki.
    Tym bardziej trzeba zachować ostrożność.
    > Bardzo wiele elementów
    > do ogarnięcia w jednej chwili.
    Wszyscy ogarniają, a Miszcz z bmw nie.
    > Po zniszczeniach widać że prędkość
    > niewielka.
    Gdyby była nie wielka, zatrzymał by się w miejscu kolizji z lexusem, a
    nie latał po krawężnikach, pasie zieleni, znakach, barierkach i torowisku.
    > Pytanie czy chodź jedno świecące ostrzeżenie przed zwężeniem
    > było?!
    Jesteś przekonany że to by pomogło?
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 16. Data: 2013-12-10 18:42:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 9 Dec 2013 22:02:47 +0000 (UTC), Tomasz Stiller
    <k...@l...eu.org> wrote:

    >Bzdura.

    Co "bzdura"? Masz prosty przykład wyżej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2013-12-10 20:15:54
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-12-10 12:47, Franc pisze:

> [...]
    > dzieci często z tyłu) to:
    > 1. nie otwierałbym szyby - ręką tak łatwo się jej nie zbije, to niech sobie

    Racja

> [...]

    > 3. nie wiem, czy bym gościa nie przejechał autem - wiecie, zagrożenia życia
    > i zdrowia moich dzieci, działanie w stanie wzburzenia itp.

    Nigdy w życiu. Zapewne pamiętasz szereg spraw sądowych w naszym kraju,
    kiedy osoba broniąca (w tym wypadku byłbyś to Ty) się była oskarżana o
    użycie niewspółmiernych środków, działanie z ewentualnym zamiarem
    pozbawienia życia lub zdrowia itd, itp. Zanim się wszystko wyjaśni, może
    Ci się zejść i z 10 lat ciągania po sądach.

    > Ciekawe jakby się takie rozwiązanie skończyło.
    > Myślę, że palant jechałby po bańdzie włącznie z sądem cywilnym o
    > odszkodowanie za szkody moralne itp.

    Otóż to.

    Idiotów trzeba unikać jak ognia, nie wdawać się w pyskówkę. Tym bardziej
    mając rodzinę na pokładzie. I mieć kamerkę.

    Seco

  • 18. Data: 2013-12-10 21:12:30
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-10 20:15, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Otóż to. Idiotów trzeba unikać jak ognia,
    Unikać czasami się nie da.
    > nie wdawać się w pyskówkę. Tym bardziej mając rodzinę na pokładzie. I
    > mieć kamerkę.
    j.w.

    Podam przykład z przed kilku lat.
    Wchodzę na przejście dla pieszych w środku miasta. Zrobiłem ze dwa kroki
    po pasach, wpada BMW z piskiem opon w zakręcie i o mały włos nie
    zdejmuje mnie z tych pasów i kolesia z którym szedłem.
    Odruchowo lecą kurwy i gestykulacje rękoma. BMW po hamulcach na środku
    drogi, otwierają się wszystkie drzwi i wysiada czterech karków i do nas,
    nie zamykając drzwi.
    W ułamku sekundy świadomość - mamy przejebane nawet gdybym dobrze
    trafił jednego i koleś też.
    W tym momencie przypadkowa radiola nadjechała i sekundowym sygnałem dała
    znać że blokują ulicę. Karki w sekundę zapakowali się i odjechali.
    Ciśnienie miałem jeszcze przez jakiś dłuższy czas.

    Od tamtej pory, pomimo tego że mam rodzinę na utrzymaniu, w dupie mam
    zasrane polskie prawo. Wożę i mam przy sobie argumenty by w takich
    sytuacjach nie być przysłowiową pizdą i nie liczyć że radiola nadjedzie.

    Na marginesie dodam, że od tamtej pory po za słownym argumentem, innych
    odpukać nie musiałem używać.

  • 19. Data: 2013-12-10 21:29:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzu wrote:
    > Numery rejestracyjne: SK 807... lub SK 870... tyle zapamiętałem.
    > KTOKOLWIEK WIDZIAŁ, KTOKOLWIEK WIE,
    > Sprawa zgłoszoana na Policję ale bez pełnego numeru rejestracyjego
    > powiedziano mi że będzie ciężko."
    >
    > Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
    > policja nawet palcem nie kiwnie.

    przecież policja nie jest od tego.

    każdy normalny człowiek wie, że masz sobie sam wynająć detektywa i poszukać
    przestępce.

  • 20. Data: 2013-12-10 22:10:57
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 12/09/2013 11:01 PM, t? wrote:

    > Są bardzo zajęci koczowaniem w krzakach.

    Oni swoją pracę mają. Jak nie muszą to się nie wychylają.