  • 1. Data: 2013-12-10 00:21:47
    Temat: i30 1,4 CRDI i jego turbina...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Przy 80530km przebiegu na A1 silnik zrobił trtrtrtrtrtrtrtrtrtr i
    zakończył współpracę. Auto od co najmniej 30-40 min nie przekraczało
    120km/h (stała prędkość) bo gadałem przez telefon. No cóż, a niby
    diesel, a niby taki dobry miał być. :)

    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-12-10 01:08:46
    Temat: Re: i30 1,4 CRDI i jego turbina...
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "anacron" <a...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > zakończył współpracę. Auto od co najmniej 30-40 min nie przekraczało
    > 120km/h (stała prędkość) bo gadałem przez telefon. No cóż, a niby

    wymieniasz turbo i jedziesz dalej co to wina diesla ze turbo nie dało rady? bywa
    i tak

    Pzdr
    Piotrek

  • 3. Data: 2013-12-10 08:35:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Dec 2013 00:21:47 +0100, anacron napisał(a):

> [...]
    > zakończył współpracę. Auto od co najmniej 30-40 min nie przekraczało
    > 120km/h (stała prędkość) bo gadałem przez telefon. No cóż, a niby

    Mogla nastapic korozja lopatek wskutek ciaglego omiatania ich wiazka fal
    radarowych :>

    A tak serio, to przykrosc. Czy turbawka byla chociaz tak mila i padla w
    okresie gwarancji?

    Ja dlatego wlasnie trzymam sie z dala od turbodiesli i wynalazkow w rodzaju
    uturbionych mikrosilniczkow Dacii/Renault.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 4. Data: 2013-12-10 08:50:15
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-10 00:21, anacron pisze:
> [...]
    > zakończył współpracę. Auto od co najmniej 30-40 min nie przekraczało
    > 120km/h (stała prędkość) bo gadałem przez telefon. No cóż, a niby

    Ja się nie znam na turbinowcach, ale zapytam: czy awaria turbiny
    definitywnie uniemożliwia pracę silnika, czy tylko kastruje go z mocy?
    Bo na oko, to powinien dalej jakoś-tam działać...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-12-10 09:01:22
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek nabazgrał(a):

> [...]
    > Ja dlatego wlasnie trzymam sie z dala od turbodiesli i wynalazkow w
    > rodzaju uturbionych mikrosilniczkow Dacii/Renault.

    To zostaje ci tylko amerykańskie V8 :)

  • 6. Data: 2013-12-10 09:01:47
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    anacron nabazgrał(a):

> [...]
    > zakończył współpracę. Auto od co najmniej 30-40 min nie przekraczało
    > 120km/h (stała prędkość) bo gadałem przez telefon. No cóż, a niby

    Masz gwarancję to co się martwisz :)

  • 7. Data: 2013-12-10 09:26:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Dec 2013 09:01:22 +0100, Chris napisał(a):

    > To zostaje ci tylko amerykańskie V8 :)

    Amerykanskie V6 tez daje rade, a V8 bedzie nastepne :)

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 8. Data: 2013-12-10 10:44:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 10.12.2013 08:50, sqlwiel pisze:

    > Ja się nie znam na turbinowcach, ale zapytam: czy awaria turbiny
    > definitywnie uniemożliwia pracę silnika, czy tylko kastruje go z mocy?

    W tym wypadku zdechło całkiem.

    --
    anacron
    aba/

  • 9. Data: 2013-12-10 10:45:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 10.12.2013 09:01, Chris pisze:
    > anacron nabazgrał(a):

    > Masz gwarancję to co się martwisz :)

    Nie martwię się.

    --
    anacron
    aba/

  • 10. Data: 2013-12-10 11:16:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Tuesday, December 10, 2013, 10:45:20 AM, you wrote:

    > Nie martwię się.

    Ja bym się martwił, bo jak ktoś związany z producentem samochodu dowie
    się, że wyciągasz samochody z rowów i zasp (7 podczas jednej trasy),
    to mogą uznać, że wykorzystujesz samochód niezgodnie z przeznaczeniem.
    I po gwarancji.

    --
    Best regards,
    RoMan