  • 1. Data: 2013-12-09 22:05:41
    Temat: no i do znudzenia - kolejne BMW
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    http://demotywatory.pl/4253242/Kierowca-BMW-znowu-um
    acnia-stereotypy

    Policjanci! Do dzieła!

  • 2. Data: 2013-12-09 22:09:58
    Temat: Re: no i do znudzenia - kolejne BMW
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 09 Dec 2013 22:05:41 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...com> wrote:

    >Policjanci! Do dzieła!

    Na wykop.pl już jakiś czas wisi numer rej. tego burka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2013-12-09 22:34:42
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 12/09/2013 10:05 PM, Andrzej Lawa wrote:
    > http://demotywatory.pl/4253242/Kierowca-BMW-znowu-um
    acnia-stereotypy

    > Policjanci! Do dzieła!

    Skończyło się to jakoś?

  • 4. Data: 2013-12-09 22:39:47
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 09 Dec 2013 22:34:42 +0100, Megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >Skończyło się to jakoś?

    http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/1062330,agres
    ywny-kierowca-bmw-atakuje-w-katowicach-pobicie-przez
    -draba-z-bmw-wideo,id,t.html

    A wcześniej:
    "Witajcie w Katowicach! Uwarzajcie na panów z czarnego BMW. Zjazd z
    Chorzowskiej na Baildona, następnie skrzyżowanie Bożogrobców z
    Ściegiennego. Prawdopodobnie przy zjeździe z Chorzowskiej przypadkowo
    zajechałem Panu z BMW drogę. W samochodzie miałem 2 dzieci - może dla
    tego skończyło się tylko na pobiciu? Akt łaski?
    Czy ktoś może wyciągnąć numery rejestracyjne - mogę podesłać nagranie
    w orygijnale!
    To BMW X3 czy X5?
    Pooglądałem dokładnie i porównałem ze zdjęciami BMW x3 i x5 - i to
    chyba BMW X5: proste tylne boczne okna i charakterystyczne światła
    stop.
    Numery rejestracyjne: SK 807... lub SK 870... tyle zapamiętałem.
    KTOKOLWIEK WIDZIAŁ, KTOKOLWIEK WIE,
    Sprawa zgłoszoana na Policję ale bez pełnego numeru rejestracyjego
    powiedziano mi że będzie ciężko."

    Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
    policja nawet palcem nie kiwnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2013-12-09 23:01:34
    Od: tá´Ź

    jerzu wrote:

    > Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
    > policja nawet palcem nie kiwnie.

    Są bardzo zajęci koczowaniem w krzakach.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-12-09 23:02:16
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-12-09 22:39, jerzu pisze:

    CSI Wykop znalazł jakieś bmw x5 z tablicą SK 807CT - ciekawe czy to sprawca.

  • 7. Data: 2013-12-09 23:02:47
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 09 Dec 2013 22:39:47 +0100, jerzu wrote:

    > Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
    > policja nawet palcem nie kiwnie.

    Bzdura. Miałem kiedyś podobną sytuację. Też jakiemuś bydlakowi wydawało
    się, że mu zajechałem drogę. Pojechałem na policję i złożyłem zeznania,
    bez nagrania. Zapamiętałem numer rejestracyjny, ale jak sie okazało
    błędnie - pomyliłem dwie ostatnie litery. Panowie policjanci bardzo
    szybko jednak doapsowali odpowiedni samochód.

    U mnie skończyło się na uszkodzeniu zderzaka i lusterka. Do tego miałem
    piękny odcisk całej prawej dłoni bydlaka na bocznej szybkie - co zostało
    zabezpieczone przech techników kryminaliztyki. Następnie sprawa w sądzie
    i finał był taki, że bydlak dostał 10 miesięcy ograniczenia wolności w
    postaci prac społecznych oraz 2500zł odszkodowania do zapłaty. Da się? Da.

    Tomek.

  • 8. Data: 2013-12-09 23:21:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Sprawa zgłoszoana na Policję ale bez pełnego numeru rejestracyjego
    > powiedziano mi że będzie ciężko."

    Ktorys raz juz to widze.
    Czy ktos jest w stanie zweryfikowac czy to jest jakieś niechciejstwo czy
    oni rzeczywiście maja jakis popieprzony system informatyczny ktory nie
    pozwala im wyszukiwać w łatwy sposób stosując niepełne dane?

    Ile może byc BMW o takim numerze rejestracyjnym?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 9. Data: 2013-12-09 23:43:42
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    kierujący BMW stracił panowanie nad pojazdem, uderzył w jadącego przed
    nim lexusa, wjechał na pas zieleni - tam ściął znak i bariery na
    przystanku tramwajowym. Wylądował na torowisku i wtedy uderzył w niego
    tramwaj.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1062686,wypad
    ek-na-powstancow-slaskich-bmw-uderzylo-w-lexusa-i-zd
    erzylo-sie-z-tramwajem-zdjecia,id,t.html

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 10. Data: 2013-12-09 23:43:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 22:02:47 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):

> [...]
    > błędnie - pomyliłem dwie ostatnie litery. Panowie policjanci bardzo
    > szybko jednak doapsowali odpowiedni samochód.

    Bo jak im się chociaż troszkę chce, to bez większych problemów tego typu
    sprawę ogarną.
    Nawet jak nie mają pełnych numerów, to można pokombinować, monitoringi
    jakieś przejrzeć, świadków poszukać itp. itd.
    Jak chodzi o morderstwo to im się chce, to i sprawcę złapią.
    A jak o mordobicie na drodze, to już chęci mniejsze i trzeba rabanu na
    wykopie zrobić.
    Wtedy się sprawca pewnie w pół godziny znajdzie.