  • 51. Data: 2016-10-09 12:37:20
    Temat: Re: no limit za 2dychy
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-10-07 o 23:17, dizel pisze:

    > Dziwię się i tak bo przy obecnych cenach za no limit ludzie jeszcze
    > narzekają. Mamy jedne z najniższych cen w EU jeśli chodzi o usługi gsm,
    > a i tak dla niektórych to źle.

    A ja się wku... znaczy denerwuję jak kolejny raz słyszę takie porównanie
    od czapy jak to nam jest dobrze skrzętnie przemilczające zarobki Polaków
    a jak wiadomo zarobki składają się też na koszty operatorów.
    To tak w kwestii formalnej bo już rzygać mi się chce od takich
    pismackich wypocin :-)

  • 52. Data: 2016-10-09 17:04:40
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 6.10.2016 o 21:50, Liwiusz pisze:

    > No cóż, nolimity dlatego są tylko na rozmowy i sms, że obecnie już
    > większość tego aż tyle nie potrzebuje i nie jest skłonna płacić. Za to
    > obecnie potrzebuje się internetu i za to ludzie są skłonni płacić.
    >
    > W twoim przypadku (nałogowe oglądanie youtube przez LTE)

    Nie rozumiesz idei. W jednym miesiącu zużyję 20 GB, a w kolejnym tylko 1
    GB. Na tym polega wolność prepaida :-) Jak mi się zachce, tak zużywam :-)

    > trzeba się
    > chyba rozejrzeć za taryfą dedykowaną dla neta. Ot, choćby Play online na
    > kartę, gdzie po kupnie startera za 9zł i rejestracji masz 100gb.
    > Jak ci zależy na stałości numeru, to pozostaje znów nieśmiertelny :)
    > redbull z taryfą z darmowym 100gb LTE w miesiącu (warunkiem jest
    > posiadanie stanu konta przy aktywacji pakiety minimum 30zł)

    Jak będę potrzebował to pewnie skorzystam. Na razie wystarczy mi to co
    mam :-)

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 53. Data: 2016-10-09 17:08:15
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 7.10.2016 o 2:00, 1634Racine pisze:

    > i tak, i nie; ja mam odruch wym. na sam widok ludzi sleczacych nad
    > telefonami z oczami wbitymi w cegle.

    15,6 cala to też cegła? Bo ja używam smartfona jako modemu do netu w
    laptopie. Bardzo wygodne :-)

    Gdzie nie spojrzysz - oczy w slup

  • 54. Data: 2016-10-09 21:27:12
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ALEX MR w news:57fa5d66$0$648$65785112@news.neostrada.pl
    > 15,6 cala to też cegła? Bo ja używam smartfona jako modemu do netu w
    > laptopie. Bardzo wygodne :-)

    tak sie sklada, ze jesli wybywam z domu z laptopem - (prawie) zawsze jest
    pod reka wifi. A jesli nie ma - trudno. Nie ma i wiem o tym wczesniej.
    Przynajmniej spokoj.
    btw:
    usilowalem jakis czas temu wykonac ruch pt. laptop + xperia neo v jako hot
    spot. Nie udalo sie. pewnie jakis szczegol pominalem,aczkolwiek staralem sie
    wrecz odwrotnie dzialac. Pewnie dopytam tutaj o to :)