  • 31. Data: 2004-04-15 20:39:32
    Temat: Re: no to jest juz ADSL w Netii
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Thu, 15 Apr 2004 10:56:24 +0200, "Michal Gorski"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Wejdz z glownej strony w Oferta dla Domu i po lewej stronie jest Net24

    W rzeczy samej. Tym gorzej dla Netii - informacja na temat usługi jest
    poniżej wszelkiej krytyki.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 32. Data: 2004-04-15 22:30:30
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Zaiste. Bajki które opowiadasz.
    Jesteś w stanie poprzeć to stosownym Message-ID?

    > To skoro się już pochwaliłeś, to teraz może nam opowiesz jakie to problemy
    > sprawia podsieć, którą podałeś?
    Chyba dobrze Tobie znane - problemy z dostępem do zauważalnej ilości
    sieci/serwerów/usług. Żeby daleko nie szukać - już pierwszego dnia
    po uruchomieniu Neo+ zauważyłem że nie działa np.
    http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/

    > Chciałem tylko zauważyć, że na taką a nie inną adresację TPSA nie miała
    > żadnego wpływu.
    Oczywiście. Nigdzie przecież nie napisałem że miała. Nie zmienia to jednak
    faktu że klienci tej usługi muszą liczyć się z pewnymi niedogodnościami, których
    nie ma np. w Chello, Aster czy ICP. Problem na szczęście został już dawno
    zauważony przez TPSA. W przypadku wyżej wymienionego ussg wystarczył jeden
    mail na problem.83(/a-t!)telekomunikacja.pl oraz kilka dni cierpliwości.
    Niestety, nie każdy klient TPSA jest w stanie to zrobić - żeby korzystać
    z zasobów internetu nie trzeba wiedzieć co to jest adres IP.

    > Zostało jeszcze trochę dla Ciebie.
    ;-)

    > Więc? Wyjaśnisz swoją 'ironię'?
    Ojej? Nie wiesz o co chodziło?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 33. Data: 2004-04-15 22:49:09
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Krzysztof Oledzki wrote:
    > cierpliwości. Niestety, nie każdy klient TPSA jest w stanie to zrobić
    > - żeby korzystać
    > z zasobów internetu nie trzeba wiedzieć co to jest adres IP.

    przyzwoitosc nakazuje ... to tak jakbys zaczal jezdzic po ulicy bez
    znajomosci przepisow ... przeciez samochod moze kazdy kupic ...

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 34. Data: 2004-04-15 22:53:45
    Od: michal <v...@o...pl>

    Adam Paluch wrote:

    > przyzwoitosc nakazuje ... to tak jakbys zaczal jezdzic po ulicy bez
    > znajomosci przepisow ... przeciez samochod moze kazdy kupic ...

    Raczej kupił samochód i nie był mechanikiem albo kupił telewizor i nie
    był elektronikiem.

    --
    pozdrawiam

  • 35. Data: 2004-04-16 04:25:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > Chyba dobrze Tobie znane - problemy z dostępem do zauważalnej ilości
    > sieci/serwerów/usług. Żeby daleko nie szukać - już pierwszego dnia

    Zaiste nie. Nie trafiłem jeszcze na stronę z której nie mógłbym skorzystać
    mając Neo z adresem IP w tejże podsieci.

    > Oczywiście. Nigdzie przecież nie napisałem że miała. Nie zmienia to jednak

    Dałeś za to do zrozumienia, że ktoś mający przydzielony adres z tej podsieci
    jest w jakiś specjalny sposób - "pokrzywdzony przez los", co jest błędnym
    rozumowaniem. A potem się rodzą plotki w stylu tych opowiadanych na
    alt.pl.neostrada

    > Niestety, nie każdy klient TPSA jest w stanie to zrobić - żeby korzystać
    > z zasobów internetu nie trzeba wiedzieć co to jest adres IP.

    Od tłumaczenia jest Infolinia. I to naprawdę nie jest problem TPSA. Ale to
    już było wałkowane tutaj wiele razy.

    > Ojej? Nie wiesz o co chodziło?

    Tak - nie wiem, ponieważ ani ja ani moi znajomi korzystający z Neo z
    adresacją w tej podsieci - nie zauważamy żadnych problemów.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 36. Data: 2004-04-16 14:07:13
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Fri, 16 Apr 2004 04:25:02 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >Tak - nie wiem, ponieważ ani ja ani moi znajomi korzystający z Neo z
    >adresacją w tej podsieci - nie zauważamy żadnych problemów.

    "Państwo to ja" (Ludwik XIV)

    richie

  • 37. Data: 2004-04-20 03:25:06
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <m...@...sygnaturce>

    Obywatel Grzegorz Bajson <g...@s...elka.pw.edu.pl> naskrobał:

    > Chcialbym sie dowiedzeic wiecej szczegolow nt. tego co jest filtrowane.
    > Z gory dzieki.

    np.
    http://zso1.koszalin.ids.pl/amkacz/dnb/
    siec polboxu

    z neostrady 1-5kB/s w porywach
    przez jakiekolwiek proxy - 64kB/s

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[malpa]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /

  • 38. Data: 2004-04-26 11:57:15
    Od: "Dawid Per" <d...@N...hallera.kom.pl>

    " Dzielenie DSL a" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > No dobra, a jak jest tam z moźliwością dzielenia tego cuda? DSLa z Tpsa
    można
    > póki co; z Dialogu nie można.
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    W biurze dialogu powiedzieli mi tak: "my sprzedajemy usuluge do Pana. Co Pan
    potem z tym zrobi to juz nie nasza sprawa, nie nakladamy zadnych ograniczen"
    wiec chyba jednak wolno !

    --
    http://www.technet.kom.pl - kompleksowa oblsuga informatyczna
    d...@t...kom.pl