  • 1. Data: 2009-06-04 12:57:35
    Temat: formatowanie bateri Nokia 6300
    Od: "Piotr Pruszanow" <p...@w...pl>

    witam

    od wczoraj mam nokie 6300 dzis rano podlaczylem do ladowarki i juz nie widac
    ze laduje ,ze juz naladowala ,dalej ja trzymac na ladowarce do wieczora czy
    starczy ,jak to wyglada z tym modelem w praktyce

    pozdrawiam

    piotrek

  • 2. Data: 2009-06-04 13:18:10
    Temat: Re: formatowanie bateri Nokia 6300
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 14:57:35 +0200, Piotr Pruszanow napisał(a):

    > od wczoraj mam nokie 6300 dzis rano podlaczylem do ladowarki i juz nie
    > widac ze laduje ,ze juz naladowala ,dalej ja trzymac na ladowarce do
    > wieczora czy starczy ,jak to wyglada z tym modelem w praktyce

    Trzymaj do poniedziałku.
    PS "formowanie" nie "formatowanie".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-06-04 13:47:44
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Olgierd pisze:

    > Trzymaj do poniedziałku.

    Nieśmiało spytam w jakim celu?

    > PS "formowanie" nie "formatowanie".

    Już nie tłumaczę bo nawet w instrukcjach piszą "formatowanie" :(

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 4. Data: 2009-06-04 13:58:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 15:47:44 +0200, Flo napisał(a):

    > Nieśmiało spytam w jakim celu?

    A to taki żart był ;-)

    > Już nie tłumaczę bo nawet w instrukcjach piszą "formatowanie"

    Czyli nowa fala inteligencji dotarła już do piszących te instrukcje.

  • 5. Data: 2009-06-04 16:55:16
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Olgierd pisze:

    > Czyli nowa fala inteligencji dotarła już do piszących te instrukcje.

    I co (na przykład) 6 miesięcy defragmentowanie? :>

  • 6. Data: 2009-06-04 17:25:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > Już nie tłumaczę bo nawet w instrukcjach piszą "formatowanie" :(

    Zdradź jaki producent jest upośledzony. :]

  • 7. Data: 2009-06-04 18:15:02
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    qwerty pisze:

    > Zdradź jaki producent jest upośledzony. :]

    Motorola, Samsung - te pamiętam ale w wielu instrukcjach czytałem zwroty
    "przed pierwszym użyciem należy baterię sformatować".
    Nokia zastąpiła zwrot "sformatować" zwrotem "naładować"

  • 8. Data: 2009-06-05 10:18:57
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Motorola, Samsung - te pamiętam ale w wielu instrukcjach czytałem zwroty
    > "przed pierwszym użyciem należy baterię sformatować".
    > Nokia zastąpiła zwrot "sformatować" zwrotem "naładować"

    [...]
    IMVHO, należałoby upowszechnić w języku polskim określenie "uformować".

    --

    Max

  • 9. Data: 2009-06-05 10:30:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 05 Jun 2009 12:18:57 +0200, Marian napisał(a):

    > IMVHO, należałoby upowszechnić w języku polskim określenie "uformować".

    Osobom z inklinacjami antyklerykalnymi mogłoby to przywodzić na myśl inne
    konotacje ;-)

  • 10. Data: 2009-06-07 07:34:07
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Olgierd wrote:

    > Osobom z inklinacjami antyklerykalnymi mogłoby to przywodzić na myśl inne
    > konotacje ;-)

    To wtedy, gdybyś baterię chciał ubogacić. ;-)

    TG