  • 1. Data: 2009-05-25 21:18:27
    Temat: nowa era bez telefonu...
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    witam,

    aktualnie mam umowe na czas okreslony w erze do grudnia tego roku
    i planuje zredukowac wydatki (docelowo ewakuacja na karte).
    aktualnie widze, ze era oferuje abonament "bez telefonu",
    ale to znow 12 m-cy cyrografu. ktos sie moze orientuje,
    czy mozna przejsc na "bez telefonu" na czas nie okreslony
    i szybko wyskoczyc z ery?

  • 2. Data: 2009-05-25 21:46:13
    Temat: Re: nowa era bez telefonu...
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > aktualnie mam umowe na czas okreslony w erze do grudnia tego roku
    Spytaj wiec ponownie w listopadzie.

  • 3. Data: 2009-05-25 22:22:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci

    > ale to znow 12 m-cy cyrografu. ktos sie moze orientuje,
    > czy mozna przejsc na "bez telefonu" na czas nie okreslony
    > i szybko wyskoczyc z ery?

    No jakto. przeciez jesli nie zrobisz nic to taksie wlasnie stanie. Twoja
    uowa sie staje umowa na czas neiokreslony i mozesz ja wypowiedziec.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-05-26 08:44:16
    Od: " " <w...@g...pl>

    Paweł <r...@1...0.0.1> napisał(a):

> [...]
    > ale to znow 12 m-cy cyrografu. ktos sie moze orientuje,
    > czy mozna przejsc na "bez telefonu" na czas nie okreslony

    Obecnie Era propnuje przedłużenie umowy nawet 7 miesięcy przed końcem umowy.
    co ważne ,nowe warunki i czas nowej umowy liczy się o d razu. zatem de facto
    miałbyś tylko 5 miesięcy dłuższą umowę niż teraz, ale już praktycznie od zaraz
    lepsze warunki i niższy abonament w umowie bez karty. zadzowń do BOK i popytaj
    o detale, może to lepsze niż czekanie z obecną umową do grudnia?

  • 5. Data: 2009-05-26 09:12:28
    Od: z <z...@g...pl>

    w...@g...pl pisze:

> [...]
    > lepsze warunki i niższy abonament w umowie bez karty. zadzowń do BOK i popytaj
    > o detale, może to lepsze niż czekanie z obecną umową do grudnia?

    I to jest wlasnie cale sedno sprawy. Zmiana od zaraz.
    Gdybym nie potrzebowal telefonu to juz dawno podpisalbym bo warunki byly
    jak dla mnie bardzo dobre.

  • 6. Data: 2009-05-26 11:18:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisal w wiadomosci
    > Spytaj wiec ponownie w listopadzie.

    W pazdierniku. W listopadzie to juz moze byc za pozno.

    J.

  • 7. Data: 2009-05-26 20:10:05
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    wrote:

> [...]
    > zadzowń do BOK i popytaj o detale, może to lepsze niż czekanie z obecną

    pytalem dzis w jednej placowce i sprawa wyglada tak:
    na 12 m-cy jest umowa jesli wezme nowy numer,
    jesli zrobie aneks do istniejacej umowy bez brania nowego numeru,
    to oferuja umowe na 24 m-ce.

    po burzy mozgu sprzedawca wymyslil, ze:
    moge zmienic abonament na NEBT40 za 20pln (znizka dla stalego klienta)
    i do tego drugi numer/abonament NEBT20 za 15pln i wtedy bede miec
    za 35pln dwa numery z umowa na 12 m-cy od daty aneksu.

  • 8. Data: 2009-05-27 14:09:52
    Od: m...@g...com

    Takie umowy nie są złe. Ja przedłużyłem w orange umowę bo
    zaproponowali niskie stawki na poziomie 25groszy. 12Miesięcy to raczej
    nie jest cyrograf, 30,36miesięcy to dopiero uwiązanie. Jak ktoś ma
    działający telefon to myślę że może wejść w taką umowę. Nie wiem co
    Era proponuje i jak przekonuje do pozostania, ale Orange skutecznie
    utrzymuje klientów swoją ofertą

  • 9. Data: 2009-05-28 05:35:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 26.05.09 10:44, w...@g...pl pisze:

> [...]
    > lepsze warunki i niższy abonament w umowie bez karty. zadzowń do BOK i popytaj
    > o detale, może to lepsze niż czekanie z obecną umową do grudnia?

    Ale masz jakieś wsparcie?
    Przedłużenie od teraz, ale termin liczy się od końca aktualnej lojalki.
    Zatem 17 miesięcy a nie 5.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-05-28 15:49:53
    Od: z <z...@g...pl>

    Paweł pisze:

    > pytalem dzis w jednej placowce i sprawa wyglada tak:
    > na 12 m-cy jest umowa jesli wezme nowy numer,
    > jesli zrobie aneks do istniejacej umowy bez brania nowego numeru,
    > to oferuja umowe na 24 m-ce.

    Idz do innego sprzedawcy.
    Ja z 2 zrodel sie dowiedzialem ze bez tel. na 12 mies od zaraz