  • 11. Data: 2009-05-28 15:53:02
    Temat: Re: nowa era bez telefonu...
    Od: z <z...@g...pl>

    Pete pisze:

    > Ale masz jakieś wsparcie?
    > Przedłużenie od teraz, ale termin liczy się od końca aktualnej lojalki.
    > Zatem 17 miesięcy a nie 5.

    Jesli bez telefonu to od zaraz. Znaczy podpisanie 7 mies przed koncem
    a wejscie w zycie pewnie z nowym okresem rozliczeniowym.
    Ta informacja jakos ukrywana jest :-)

  • 12. Data: 2009-05-28 20:00:40
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    z wrote:

    > Idz do innego sprzedawcy.
    > Ja z 2 zrodel sie dowiedzialem ze bez tel. na 12 mies od zaraz

    czyli ktos probuje wyrobic plan sprzedazy?

  • 13. Data: 2009-05-31 14:49:43
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    z wrote:

    > Idz do innego sprzedawcy.
    > Ja z 2 zrodel sie dowiedzialem ze bez tel. na 12 mies od zaraz

    bylem u innego i tez oferuja aneks dla stalych abonentow na 24 m-ce.
    jesli mozesz rzucic jakis paragrafem z regulaminu pozwalajacym
    na 12 m-czny aneks, to chetnie zweryfikuje to u 3-go sprzedawcy...