  • 1. Data: 2007-07-03 09:44:24
    Temat: nowa forma spamu? a może nie...
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net>

    Witam,

    dzisiaj odebrałem pierwszą tego typu przesyłkę. Dostałem spam obrazkowy,
    tyle, że załącznikiem był plik PDF, w którym znajowdał się ów spam. Czy
    Wy również zauwarzyliście taką aktywność?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 2. Data: 2007-07-03 09:48:20
    Temat: Re: nowa forma spamu? a może nie...
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 03.07.2007 Łukasz Morawski <l...@l...net> napisał/a:
    > dzisiaj odebrałem pierwszą tego typu przesyłkę. Dostałem spam obrazkowy,
    > tyle, że załącznikiem był plik PDF, w którym znajowdał się ów spam. Czy
    > Wy również zauwarzyliście taką aktywność?

    Przynajmniej od tygodnia...

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 3. Data: 2007-07-03 09:51:31
    Od: Mariusz Wołek <m...@l...nospam.pl>

    Użytkownik "Łukasz Morawski" <l...@l...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > tyle, że załącznikiem był plik PDF, w którym znajowdał się ów spam. Czy
    > Wy również zauwarzyliście taką aktywność?

    też...

    MaW

  • 4. Data: 2007-07-03 09:52:50
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Łukasz Morawski napisał(a):

    > dzisiaj odebrałem pierwszą tego typu przesyłkę. Dostałem spam obrazkowy,
    > tyle, że załącznikiem był plik PDF, w którym znajowdał się ów spam. Czy
    > Wy również zauwarzyliście taką aktywność?

    A co to znaczy 'zauwarzyliście'?

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 5. Data: 2007-07-03 10:31:47
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > tyle, że załącznikiem był plik PDF, w którym znajowdał się ów spam. Czy Wy

    Tak. W PDFach jest to samo co dotychczas było w obrazkach. Pokrzywiona
    czcionka żeby utrudnić OCR antyspamom.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2007-07-03 10:46:52
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net>

    Bartosz Feński aka fEnIo napisał(a):

    > A co to znaczy 'zauwarzyliście'?

    chodziło mi o to, czy zauwarzyliście taką aktywność, czy to był
    pojedynczy "strzał"...

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 7. Data: 2007-07-03 10:57:19
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

  • 8. Data: 2007-07-03 11:20:30
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net>

    Bartosz Feński aka fEnIo napisał(a):

    > A co to znaczy 'zauwarzyliście'?

    Tobie byki się nie zdarzają? Staram się nie używać słowników - właśnie
    po to, abym zabłysnął, kiedy mi położą przed nosem kartkę i długopis -
    bez ISPELLa, wiesz? Przynajmniej strzelam byki i przyznaję się do tego.

    a tak btw... śmieszy mnie to, szczególnie na tej grupie, że większość z
    grupowiczów bardzo stara się przedłużyć swoją męskość. Jak ktoś coś
    napisze na grupę i/lub zapyta - ktoś zawsze stara się zabłysnąć swoją
    wiedzą i skacze buciorami po nim. Ja wiem i zdaję sobie sprawę, że
    większość "inżynierów sieci" jest albo z powołania, albo tych - którzy
    uciekają w świat komputerów i sieci - z powodu swoich kompleksów w
    realu. Jak już nie mam nic do powiedzenia w danej sprawie, to chociaż
    będę pisał dwa posty nie na temat, aby wytknąć komuś błąd
    ortograficzny... zabłysnę, a CO!

    z mojej strony EOT bo robi się strasznie nie na temat.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski

  • 9. Data: 2007-07-03 11:23:10
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    > Tobie byki się nie zdarzają?

    Oczywiście, że się zdarzają, ale w przeciwieństwie do Ciebie cieszę się jak
    ktoś mi zwróci na to uwagę.

    [ciach przedłużanie męskości]

    pozdr,
    fEnIo

  • 10. Data: 2007-07-03 11:42:35
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Łukasz Morawski pisze:

    > chodziło mi o to, czy zauwarzyliście taką aktywność, czy to był
    > pojedynczy "strzał"...

    ostatnio dostaje takie maile na konto na onecie.. na innych nie zauważyłem