  • 1. Data: 2009-12-10 14:34:07
    Temat: Czy wszystkich z BGP BH wciągnęła czarna dziura ?
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    Witam,

    To jednak pewien problem polskiego internetu ;)
    Zastanawiam się, czy tam ktoś jeszcze żyje ?

    Napisałem już ze 4 maile, które zostały bez odpowiedzi.

    Jakie macie doświadczenia, jeżeli chodzi o kontakt z ludźmi
    utrzymującymi BGP BH ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-10 17:28:14
    Od: obeer <s...@g...com>

    On Dec 10, 3:34 pm, Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com> wrote:
> [...]
    >
    > Napisałem już ze 4 maile, które zostały bez odpowiedzi.
    >
    > Jakie macie doświadczenia, jeżeli chodzi o kontakt z ludźmi

    Napisz proszę do naszej NOCy (n...@p...pl) z kopią do Łukasza
    Bromirskiego - aktualnie jesteśmy z Łukaszem w trakcie przenosin BGP
    BH do PLIXa.

    --S.

  • 3. Data: 2009-12-10 18:02:55
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell>

    On 2009-12-10 15:34, Komuch wrote:
> [...]
    >
    > Napisałem już ze 4 maile, które zostały bez odpowiedzi.
    >
    > Jakie macie doświadczenia, jeżeli chodzi o kontakt z ludźmi

    Wszyscy czyli ja żyją. Serwery są powoli migrowane a zatem może być
    tak, że nie macie kontaktu z żadnym, wiem o paru takich przypadkach
    (i niestety nie zawsze zależnych ode mnie).

    Przepraszamy wszystkich chwilowo, tak jak napisał Sylwek, staramy
    się zmigrować wszystko w miejsce gdzie obsługa będzie na bieżąco.
    Do wszystkich aktualnych uczestników zostanie rozesłany osobny mail
    z informacją że 'to już nie ja' i kto konkretnie.

    --
    "Everything will be okay in the end. | Łukasz Bromirski
    If it's not okay, it's not the end. | http://lukasz.bromirski.net

  • 4. Data: 2009-12-10 22:00:02
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    obeer pisze:

    > Napisz proszę do naszej NOCy (n...@p...pl) z kopią do Łukasza
    > Bromirskiego - aktualnie jesteśmy z Łukaszem w trakcie przenosin BGP
    > BH do PLIXa.
    >
    > --S.

    Ok, dzięki za info.

    Poczekam cierpliwie do końca przenosin :)

  • 5. Data: 2009-12-10 22:02:43
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    Łukasz Bromirski pisze:

> [...]
    > Do wszystkich aktualnych uczestników zostanie rozesłany osobny mail
    > z informacją że 'to już nie ja' i kto konkretnie.

    No to cieszę się, że żyją :)

    Sam popieram szczytne cele, szkoda ludzi, którzy robią coś dla ogółu,
    więc informacja jak najbardziej cieszy :)

    Mi akurat działa, ale chciałem się zapisać drugi raz do projektu, pod
    innym ASem, a pod innym dokonać małych zmian :)

    W każdym razie już jestem spokojny, grzecznie będę czekał na wieści z
    frontu :)