  • Data: 2011-06-15 19:19:19
    Temat: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedząc"
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cze
    Tankowalem dzis na shellu na puławskiej. Jak zawsze - staje wylaczam
    zdejmuje kask chwytam po pistolet i leje. Nie leci - mowie zablokowane zaraz
    sie zwolni. Chwila trwa wiec ptam pana czy spsuty czy jak na co Pan mowi ze
    trzeba zejsc z motocykla bo mieli kogos z bhp i zabronil im tankowania
    motocykli "na siedzaco" :) Pani przy kasie potwierdzila to wersje ze chodzi
    o moje bezpieczenstwo. Nie wdawalem sie w dyskjusje ale zainteresowalo
    mnie - tankujac jakies 15 lat nei spotkalem sie z czyms takim u Nas jak i
    zagramanicą.
    Pytanie - co moze mi sie stac wg bhp jesli tankuje siedzac ?? :)
    ps. Jesli temat ostatnimi czasy byl to sorki - zadziej wchodze na liste
    ostatnio
    ps2. odp. - tak maisto defaultowe ;)
    Pzdr
    PanAdol