  • 41. Data: 2011-06-16 12:57:39
    Temat: Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedzac"
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-06-16 14:52, Bartek Kacprzak pisze:

    > :) Mocno zwarta. Ja jestem ze starej szkoly i uczylem sie z ksiazki
    > jak ta:
    > http://tinyurl.com/63bw5qb
    > a tam bylo napisane, ze sa trzy szkoly jazdy.
    > Niemiecka, angielska i jeszcze jedna :P
    > Niemiecka od zakretu, angielska do zakretu i ta trzecia nautralna.
    > A ja robie z tego miks wszystkich trzech jak mi wygodnie.

    Czesiu napisał dla kategorii B tylko, afaik :)
    Nie chodziło Ci o Zbycha?

    http://allegro.pl/podrecznik-kierowcy-kategorii-a-z-
    wieckowski-i1662042627.html

    :)

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 42. Data: 2011-06-16 13:00:41
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 16 Cze, 14:57, duddits <d...@N...pl> wrote:

    > Czesiu napisał dla kategorii B tylko, afaik :)
> [...]

    OOoo ten :)
    a nie moglem znalezc w google, a tu prosze alledrogo ma.

    pozdrawiam

  • 43. Data: 2011-06-16 13:46:30
    Temat: Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Ramiel" <r...@p...onet.pl> wrote:

    >poza tym też nie wolno lać paliwa do kanistrów które są na pace pojazdu,
    >ewentualnie w bagażniku - trzeba je zdjąć na glebę bo inaczej pożar murowany
    >i spali się pojazd

    A sie mie przypomnial kerowca Malucha, co tez nie zsiadl tylko
    tankowal pistoletem podanym mu przez okienko przez pasazerke przez
    okno cos co mial na tylnym siedzeniu. Cale 80 litrow.
    Trzeba miec fantazje.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 44. Data: 2011-06-16 14:02:41
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > Ale tylko nakretka na klucz 32.

    Troche ot bo hample robie teraz w furze ale nakretki na klucz 32 w
    chevrolecie aveo sa baaardzo masywne :D

    --
    Wojtek Sobociński
    XTZ '91, stara ale jara

  • 45. Data: 2011-06-16 15:08:02
    Temat: Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedząc"
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-16 13:45, Ramiel pisze:
    > Witam szanownych Panów i Panie
    >
    > kłania się podstawowa wiedza z fizyki :
    >
    > gdy motocyklista leje paliwo siedząc to może przeskoczyć iskra i zapalić
    > opary paliwa
    >
    > poza tym też nie wolno lać paliwa do kanistrów które są na pace pojazdu,
    > ewentualnie w bagażniku - trzeba je zdjąć na glebę bo inaczej pożar murowany
    > i spali się pojazd

    I nie zapominaj o komorkach ! Podczas tankowania nalezy miec wylaczona
    komorke, najlepiej w ogole wyjac z niej baterie. Bo akurat ktos moze
    zadzwonic gdy tankujesz i eksplozje masz jak w banku !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 46. Data: 2011-06-16 17:09:45
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >I nie zapominaj o komorkach ! Podczas tankowania nalezy miec wylaczona
    >komorke, najlepiej w ogole wyjac z niej baterie. Bo akurat ktos moze
    >zadzwonic gdy tankujesz i eksplozje masz jak w banku !

    Dokladnie, tak samo na poczcie;)
    Bo jakby kto nie wiedzial, teraz wszystko jest na komputery.
    Pomijajac wszelako wszystkie urzadzenia na stacji, ktore sa na prad,
    radio i komputer, nauka wspolczesna oraz praktyka jednoznacznie
    wykazaly, ze czlek rozmawiajacy przez komorke jest nieobliczalny, moze
    sobie np. zamiast do baku wsadzic pistolet w kieszen itp,. i to wcale
    nie sa zarty.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 47. Data: 2011-06-16 19:55:31
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2011 21:19:19 +0200, PanAdol napisał(a):

    > czy jak na co Pan mowi ze
    > trzeba zejsc z motocykla bo mieli kogos z bhp i zabronil im tankowania
    > motocykli "na siedzaco" :)

    W WRC na Shellu (ul. Obornicka) spotkało mnie to samo. To było moje
    ostatnietankowanie u nich.

    PS. Ale BP (Al. Kromera, WRC) jest jeszcze lepsze - Pan obsługujący LPG
    (w sesnei pracownik stacji, w oczojebnej kamizelce) podszedł do mnie i
    zapytał wprost (tankowałem siedząc/stojąc okrakiem, w pełnym rynsztunku)
    czy będę płacił czy zamierzam uciekać - bo mu kierownik kazał sprawdzić.
    Polska to dziki kraj.

    Pozdrawiam,
    Sebastian S.
    FZS 600

  • 48. Data: 2011-06-16 22:01:14
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Seba <s...@g...pl> wrote:

    >Polska to dziki kraj.

    Oj, to. Znaczy kraj nic nikomu nie winien, jeno cytujac Marszalka:
    "narod wspanialy, tylko ludzie kurwy".
    Jakby 4 na 3 Polakow nie bylo zlodziejami to pewnie bylo by inaczej.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 49. Data: 2011-06-16 22:12:35
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Seba pisze:
    ...>8
> [...]
    > zapytał wprost (tankowałem siedząc/stojąc okrakiem, w pełnym rynsztunku)
    > czy będę płacił czy zamierzam uciekać - bo mu kierownik kazał sprawdzić.

    He he he... Mialem podobnie na Orlenie w jakims pierdziszewie (po drodze
    do Konina). Pan w oczojebnej kamizelce wypadl z kapciory i krecil sie
    kolo mnie, w dodatku z jakims dragiem w reku (stylisko od lopaty albo
    cos podobnego).
    Pomyslalem chwilke, zdjalem kask i uslyszalem "o, przepraszam". Pan
    znikl w kapciorze :):)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 50. Data: 2011-06-17 06:43:47
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >W WRC na Shellu (ul. Obornicka) spotkało mnie to samo. To było moje
    >ostatnietankowanie u nich.

    ale im zrobisz na złość ja piernicze, pewne będą za tobą płakać