  • 1. Data: 2004-09-02 08:52:44
    Temat: nowy polpak
    Od: "Przemysław Backiel" <p...@n...backiel.com.pl>

    Witam,

    czy ktoś używa "promocyjnego" polpaka?
    jak to sie sprawuje

    jesli ktos przechodził ze starego polpaka to ile czekał na zestawienie?

    ile sie czeka na zestawienie nowego?

    --
    pozdrawiam,
    bacek

  • 2. Data: 2004-09-03 13:51:45
    Temat: Re: nowy polpak
    Od: Pawlik <P...@n...poczta.fm>

    On Thu, 2 Sep 2004 10:52:44 +0200, Przemysław Backiel

    > czy ktoś używa "promocyjnego" polpaka?
    > jak to sie sprawuje

    Tak się składa, że u mnie od dzisiaj rana już chodzi "nowy" FR. Wszystko
    odbyło się zdalnie, było chyba z 5 minut przerwy.
    Póki co nie zauważyłem jakichś zmian w porównaniu do "starego" (poza
    ceną). Wcześniej było 1Mbit z 128kbit CIR, a teraz po prostu 1Mbit (no i
    "teoretycznie" CIR taki sam).

    > jesli ktos przechodził ze starego polpaka to ile czekał na zestawienie?

    Od momentu podpisania umowy dokładnie tydzień. W sumie od złożenia
    zamówienia jakieś 2 i pół tygodnia.

    Pozdrawiam,
    --
    Pawlik

  • 3. Data: 2004-09-03 14:48:43
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawlik" <P...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > On Thu, 2 Sep 2004 10:52:44 +0200, Przemysław Backiel
    [ ...]
    > Od momentu podpisania umowy dokładnie tydzień. W sumie od złożenia
    > zamówienia jakieś 2 i pół tygodnia.

    A czy stara umowa jest automatycznie rozwiazywana i nie obowiazuje 30 dniowy
    okres wypowiedzenia?

    pozdrawiam

    Przemek

  • 4. Data: 2004-09-03 14:50:21
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawlik" <P...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    [...]

  • 5. Data: 2004-09-03 16:12:42
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Przemysław Szalbierz wrote:

    > A czy stara umowa jest automatycznie rozwiazywana i nie obowiazuje 30 dniowy
    > okres wypowiedzenia?

    mi sie wydaje ze jest pisany aneks do umowy

    --
    VoMi7

  • 6. Data: 2004-09-03 21:57:07
    Od: "twix" <s...@w...pl>

    > Póki co nie zauważyłem jakichś zmian w porównaniu do "starego" (poza
    > ceną). Wcześniej było 1Mbit z 128kbit CIR, a teraz po prostu 1Mbit (no i
    > "teoretycznie" CIR taki sam).

    bez tego CIR'a pingi ci sie nie pogorszyly?? i czy mieszkasz w duzym miescie
    czy gdzies na wiosce

    pozdr

  • 7. Data: 2004-09-03 23:41:38
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    twix wrote:

    > bez tego CIR'a pingi ci sie nie pogorszyly?? i czy mieszkasz w duzym
    > miescie czy gdzies na wiosce

    chyba ze musza uplynac magiczne 3 miesiace ;)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 8. Data: 2004-09-06 12:29:11
    Od: Pawlik <P...@n...poczta.fm>

    On Fri, 3 Sep 2004 16:50:21 +0200, Przemysław Szalbierz

    > A czy stara umowa jest automatycznie rozwiazywana i nie obowiazuje 30
    > dniowy
    > okres wypowiedzenia?

    Razem z zamówieniem trzeba złożyć rezygnację z dotychczasowego dostępu, a
    w nowej umowie jest zapis o tym, że jeżeli się posiadało "starego"
    Polpaka, to z dniem uruchomienia "nowego" wygasa poprzednia umowa.

    Pozdrawiam,
    --
    Pawlik

  • 9. Data: 2004-09-06 12:29:46
    Od: Pawlik <P...@n...poczta.fm>

    On Fri, 03 Sep 2004 18:12:42 +0200, VoMi7 <v...@N...altanet.pl>
    wrote:
    > mi sie wydaje ze jest pisany aneks do umowy

    Nie - podpisuje się nową umowę.
    --
    Pawlik

  • 10. Data: 2004-09-06 12:31:12
    Od: Pawlik <P...@n...poczta.fm>

    On Fri, 3 Sep 2004 23:57:07 +0200, twix <s...@w...pl> wrote:

    > bez tego CIR'a pingi ci sie nie pogorszyly??

    A kto powiedział, że nie ma CIRa? Teraz CIR=EIR.

    > i czy mieszkasz w duzym miescie czy gdzies na wiosce

    Warszawa

    Pozdro,
    --
    Pawlik