  • 1. Data: 2004-09-02 14:30:38
    Temat: Nowa neostrada - zmiana zasad, opłaty
    Od: "radon" <r...@c...pl>

    Przesiadłem się na neostradę kiedy jeszcze miała wyłącznie 512 Kb. Od pewnego
    czasu (bez aneksu umowy) mam 640 Kb. Teraz proponują aneksowanie umowy do 1024
    Kb za 149 zł /miesiać . Jednocześnie 512Kb za 99 zł /miesiąc ma mieć docelowo
    ten sam limit 5 GB.
    W tej sytuacji 1024 Kb jest pozbawioną sensu rozrzutnością. Ale za przejście
    640 Kb do 512 Kb chca jednorazowo circa 186 zł . Jak im udowodnić ,że nie
    podpisywałem umowy na 640 Kb więc mam prawo do bezłatnej przesiadki na 512 Kb ?

  • 2. Data: 2004-09-02 14:36:51
    Temat: Re: Nowa neostrada - zmiana zasad, opłaty
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "radon" <r...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:285d.00000210.41372e8d@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > podpisywałem umowy na 640 Kb więc mam prawo do bezłatnej przesiadki na 512

    Nie ta grupa.
    Czytaj archiwum grupy alt.pl.neostrada

    Pink

  • 3. Data: 2004-09-02 16:41:25
    Od: CookieMonster <e...@W...o2.pl>

    On 2 Sep 2004 16:30:38 +0200, radon wrote:

    > W tej sytuacji 1024 Kb jest pozbawioną sensu rozrzutnością. Ale za przejście
    > 640 Kb do 512 Kb chca jednorazowo circa 186 zł

    to nie przechodz, zostan przy 640

    --
    CookieMonster
    gg# 64418

  • 4. Data: 2004-09-02 16:43:25
    Temat: Re: Nowa neostrada - zmiana zasad, op?aty
    Od: ^_^ <n...@n...net>

    radon wrote:
> [...]
    > podpisywałem umowy na 640 Kb więc mam prawo do bezłatnej przesiadki na 512 Kb ?

    Na nic sie nie przesiadaj, bedziesz mial 640 ale bez ograniczen.

  • 5. Data: 2004-09-02 17:01:41
    Od: Gareth <g...@w...plNOSPAM>

    radon wrote:
> [...]
    > podpisywałem umowy na 640 Kb więc mam prawo do bezłatnej przesiadki na 512 Kb ?
    Z tego co pamietam wysylali pismo do kazdego posiadacza neo z informacja
    o przejsciu na 640. Jesli tego nie chciales trzeba bylo zglosic
    'sprzeciw'. Jesli tego nie zrobiles oznacza to ze zgodziles sie na
    przejscie...

  • 6. Data: 2004-09-03 06:12:34
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Gareth wrote:
> [...]
    > o przejsciu na 640. Jesli tego nie chciales trzeba bylo zglosic
    > 'sprzeciw'. Jesli tego nie zrobiles oznacza to ze zgodziles sie na

    W prawie jest pojęcie "skutecznego doręczenia", ponieważ to pismo nie było
    rozsyłane listem poleconym to niestety nie można uznać go za formalne
    wypowiedzenie/zmianę warunków umowy.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 7. Data: 2004-09-03 07:42:05
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> wrote:

    > W prawie jest pojęcie "skutecznego doręczenia", ponieważ to pismo nie
    > było rozsyłane listem poleconym to niestety nie można uznać go za
    > formalne wypowiedzenie/zmianę warunków umowy.

    Ale podejrzewam że przyjął i zapłacił za fakturę na nowych warunkach
    co wskazuje że je zaakceptował.

    miab

  • 8. Data: 2004-09-03 08:38:32
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    miab wrote:

    > Ale podejrzewam że przyjął i zapłacił za fakturę na nowych warunkach
    > co wskazuje że je zaakceptował.

    Niekoniecznie - jeśli ma zlecenie stałe albo pobranie z konta to wcale nie
    musiał widzieć kwitów razem z kopią faktury. Oryginały faktury też nie
    podpisał, a w dodatku teraz nie trzeba upoważnień do wystawienia bez podpisu.
    Tak więc nie może być tu domniemania.

  • 9. Data: 2004-09-03 09:53:23
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

> [...]
    > było rozsyłane listem poleconym to niestety nie można uznać go za
    > formalne wypowiedzenie/zmianę warunków umowy.

    Szczerze mowiac nie sądze, zeby byl konieczny list polecony. Banki nie są
    glupie, a zmiany w regulaminie dostaje zawsze zwyklym.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 10. Data: 2004-09-03 09:58:40
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Przemyslaw Popielarski wrote:
    > Szczerze mowiac nie sądze, zeby byl konieczny list polecony. Banki nie są
    > glupie, a zmiany w regulaminie dostaje zawsze zwyklym.

    Szczerze mówiąc, to nie sądzę żebyś przeczytał umowę z bankiem
    i umowę z TPSA skoro tak piszesz -)