  • 1. Data: 2009-06-21 11:55:39
    Temat: numer przeniesiony - problem
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    mam prosbe o pomoc w zdiagnozowaniu problemu
    sprawa ma aspekt bardziej mobilny niz stacjonarny, ale mnie interesuje ten
    drugi

    dwa lata wstecz przenioslem numer z plusa do ery
    samo przeniesienie ok, do maja tego roku wszystko dzialalo poprawnie
    miesiac temu pojawil sie problem z polaczeniami przychodzacymi
    dzwoniac z ery ("stacjonarne" i komorkowe) mozna polaczyc sie bez problemu
    dzwoniac z innych sieci komorkowych, z sieci tp (ta relacja mnie interesuje
    najbardziej) oraz z zagranicy nie mozna sie polaczyc, a komunikaty pojawiaja
    sie przerozne (z sieci tp, niezaleznie od preselekcji: pnmbz)
    strona plusa oraz boa melduja, ze numer nie nalezy do plusa
    strona ery przeciwnie, numer nalezy do ery
    platnosci uregulowane, zadnych zmian w konfiguracji numeru, po prostu - dwa
    lata dzialal poprawnie i nagle problem
    zgloszenie do ery zrobione + reklamacja, na razie troche dlugo nad tym mysla

    czy ktos wie, gdzie szukac bledu, ewentualnie jakie dodatkowe testy we
    wlasnym zakresie przeprowadzic ?

  • 2. Data: 2009-06-21 12:06:33
    Temat: Re: numer przeniesiony - problem
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    brum wrote:

    > zgloszenie do ery zrobione + reklamacja, na razie troche dlugo nad tym mysla

    reklamować u operatora, z sieci którego nie można się połączyć, czyli
    np. z tepsy

    M.