  • 101. Data: 2009-07-06 06:00:22
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
    news:h2r7v8$qej$1@news.onet.pl...
    > Widocznie. A teraz poszukaj sobie w enternecie hasel "lozyska slizgowe",
    > "panewki", "lozyskowanie walow korbowych" itp. A potem napisz do autorow
    > tekstow to, co napisales mi :)

    Ja bym jeszcze dolozyl haslo "hydrodynamika" w odniesieniu do lozysk
    slizgowych.

    Polecam otworzyc tez ksiazke, a nie tylko internet;)

    A z internetu to polecam jeszcze archiwum grupy i sobie poszukac o olejach,
    bo bylo duuuuuzo:P

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 102. Data: 2009-07-06 06:37:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Ivam pisze:

    > A z internetu to polecam jeszcze archiwum grupy i sobie poszukac o
    > olejach, bo bylo duuuuuzo:P

    Grupa ta, jako zbiorowisko przyglupow i ignorantow, nie jest dla niego
    dosc wiarygodna.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 103. Data: 2009-07-06 07:54:27
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > taką spoatrzegawczość to mają dzieci w podstawówce a opisanie działanie
    > nie
    > polega na podaniu rodzaju i koloru obudowy no chyba że zatrzymałeś się na
    > poziomie podstawówki
    >

    > zarobił na siebie dobre?
    no widzisz, urosniesz jeszcze, poznasz swiat jak twoj zxr400 zacznie jezdzic
    a tobie mamusia zafunduje prawko i kiedys odkryjesz ze motocykl tez moze
    zarabiac np. ja w wiekszosc cieplych dni zalatwiam sprawy w firmie na
    motocyklu zamiast w puszce. Da sie?

    > ale nie dla ciebie :)) dla ciebie to kosmos taki sam jak zasada działania
    > carbtuna

    ja nie znam zasady dzialania carbtuna i szczerze mowiac mam to w glebokim
    powazaniu, /czytaj: we dupie/. Tez burakiem jestem? Mam dobrego mechanika
    ktory ma carbtuna i potrafi go uzywac, a mi sie nie chce/nie mam czasu/stac
    mnie* oddac komus niemlody motocykl i wiem ze pozniej moge smigac caly sezon
    i bedzie latal./*niepotrzebne skreślić/ Wczoraj wrocilem z trasy po Rumunii,
    2kkm nawinalem w 4 dni, a jakos przed wyjazdem poza poziomem oleju nic nie
    sprawdzalem, poprawialem, a od kilku lat motocykle serwisuja mi, jak to
    nazywasz "szmalowne buraki". Ty pewnie bys tydzien grzebal przy moto zeby
    nadawal sie na trase 1kkm i to w kolo komina.

    > wstapić to się mogą gacie i uciskać w dupę
    Widocznie narazie naprawiasz a nie jezdzisz swoim wymiataczem. Napisz w
    pazdzierniku ile dni jezdziles a ile grzebales przy nim...

    > hahahaha jak ja jestem głupi jak but to jaki ty musisz być?
    > masz już dość hahahahahah a ja dopiero wchodzę na wysokie obroty
    > cwaniaczku rekinie XXI wieku, szmalowny buraku

    znajdziesz gdzies jakis wydumany sposob na googlach, pozniej twierdzisz ze
    tylko tak da sie dobrze wyregulowac gazniki i w zaden inny sposob, a jak sie
    ktos inaczej odezwie to wyzywasz od burakow... Tak sie pytamboniewiem kto tu
    jest burakiem? Doswiadczony mechanik ktory po takich garazowych dlubaczach
    jak ty, juz dziesiatki motocykli reanimowal? Zalosny jestes. Bez odbioru

    --

    Kucik
    FJ1200

  • 104. Data: 2009-07-06 10:32:00
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Kuczu" w news:h2s63s$chp$1@news.onet.pl...
    /.../

    > Grupa ta, jako zbiorowisko przyglupow i ignorantow, nie jest dla niego dosc
    > wiarygodna.

    Czasem zdarza sie w życiu małolata, iż dostrzega wokół wyłącznie
    "gorszych" od siebie. To oczywiście pokłosie środowiska,
    z którego wychylił gadającą głowę.
    Gorzej, gdy gostek zaczyna ekshibicjonistycznie latać z tym odkryciem
    na wierzchu, popisując się nim bez umiaru.
    Prędzej czy później dostaje w tyłek.

    Zdarza się, że w tych okolicznościach marnowane są prawdziwe talenty,
    bo środowisko z reguły nie lubi "lepszych od siebie", a już nie cierpi tych,
    którzy nie znają umiaru, refleksji, i nie szanują innych.
    Tu najwyraźniej zdarzył się przypadek braku poszanowania połączony
    z buńczucznością.

    Się wyrówna :).
    Sam zapał do rozumienia rzeczy i odkrywania reguł niezależnie od tego,
    że ktoś już je kiedyś odkrył, jest jak najbardziej chwalebny.

    > Kuczu

    Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :).
    Sądzę, że klimat spotkania był w porządku, tak jak zawsze.
    Spotkałem też takich zapaleńców HD, którzy wprost poszukiwali zainteresowania
    dla siebie i swoich maszyn.

    Pozdrawiam
    All
    KLE pińcet
    http://www.wirall.net/sworam/v_016.html

  • 105. Data: 2009-07-06 10:48:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    All pisze:

    > Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :).

    Rzucilem, tyle ze tych zdjec sie nie da ogladac.

  • 106. Data: 2009-07-06 11:17:54
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "All"
    Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :).

    To tak, pierwsza fota i juz plama i to jaka...taki ancfalt, taki winkiel
    i.....???
    i nozesz 75 kmh na budziku...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 107. Data: 2009-07-06 12:13:42
    Temat: Re: o synchronizacji gaŸników
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 06 Jul 2009 07:56:43 +0200, <n...@s...com> wrote:

    [...]
    > Ale pracowali w komunistycznej tubie propagandowej PZPR.

    Fanklub Sondy podłoży Ci bombę w motocyklu, zobaczysz.

    > newrom ;)
    Leslie ;-)
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 108. Data: 2009-07-06 12:43:10
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    > Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :).
    >
    > To tak, pierwsza fota i juz plama i to jaka...taki ancfalt, taki winkiel

    jaki winkiel,to najdłuższa prosta w okolicy:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 109. Data: 2009-07-06 13:11:49
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Tytus z Fabryki" w news:h2sn3d$p8g$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    /.../

    > Mniemam, że rzuciłeś okiem na moją relację z parkingu HD w Karpaczu? :).

    > To tak, pierwsza fota i juz plama i to jaka...taki ancfalt, taki winkiel
    > i.....???
    > i nozesz 75 kmh na budziku...

    :)). No wiem, wiem, plama jak cholera.
    Można co najwyżej uwzględnić fak, że na klacie jest kamera i to tak wysoko,
    że szczęki zamknąć się nie da. W tym układzie niczego szalonego,
    jeśli chodzi o budzik, raczej nie będzie :).
    Ale za to winkielki we wszystkich możliwych kierunkach - jak najbardziej.

    Co do formy - też się zgodzę. Nie wszystkim cierpliwości starczy na klikanie.
    Gdyby włączyć jakiś slajdolot....

    Z drugiej strony, takie zestawienia to raczej nie dla Kuczu,
    raczej dla tych, co o H-D marzą nocami :)....

    Dzieki Tytus za wgląd :).

    > T i żółte

    All
    KLE pińcet

    ps. dla lubiących pokaz slaydów, wstawiłem to szlachetne złomowisko :)
    na:
    http://picasaweb.google.pl/All.SWORAM/Karpacz_HD#

  • 110. Data: 2009-07-06 13:22:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    All pisze:

    > Co do formy - też się zgodzę. Nie wszystkim cierpliwości starczy na
    > klikanie.
    > Gdyby włączyć jakiś slajdolot....

    Ale to nie chodzi o klikanie ! Ja przy 3 fotce doznalem oczoplasu bo
    zdjecia sa zle zrobione. Nie rozumiem idei pstrykania szczegolow
    motocykli, zblizen, bez pokazania calego sprzeta. Oczy mi zdurnialy od
    zmian perspektywy. W sumie na kilku fotkach jest prawie ok, ale reszta
    do bani.
    No i skoro mialo byc o HD to skad tam Rocket III, Goldas i Vulcan ?