  • 11. Data: 2011-06-06 18:13:24
    Temat: Re: odlaczanie dysku zewnetrznego
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    > "dysk twardy zewnetrzny duzy WD 1 terabajt (w komputroniku za 230z)"
    > Hint: cena.

    Ja nie widzę:
    http://www.komputronik.pl/category/924/Zewnetrzne.ht
    ml?sb=&sd=&sort=1&by=f_price_1&sa=&vg=0&ot=23&prod[]
    =81&a[441][]=5098

  • 12. Data: 2011-06-06 18:14:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    > Tylko skad wiedziec, ze pliki sie zapisaly (moga byc w buforze systemu,
    > buforze dysku, czy jakis program moze zapisywac cos na dysku)?

    Trzeba kupić, który sygnalizuje odczyt/zapis.

  • 13. Data: 2011-06-06 18:15:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Wojciech Wrodarczyk" napisał w wiadomości grup
    > Zadrzyło mi się błędeni nagrać zipa na pendriva bo nieodmontowałem, choc
    > faktycznie począwszy od xp jest to bardzo trudne.

    No popatrz. Raz odmontowałem pendrive (pokazał można bezpiecznie odłączyć
    urządzenie) a pliki zniknęły. Wystarczy trochę rozsądku i nie trzeba
    odmontowywać.

  • 14. Data: 2011-06-06 18:48:18
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > czy moge wyjac dysk gdy hibernuje kompa (zwykle hibernuje a nie wylaczam)

    nie

    > tak samo jak jest z tym wyciaganiem zasilacza- sa jakies reguly

    jak masz winde (a pewnie masz) i jak nie masz urzadzenia
    w "bezpiecznym usuwaniu sprzetu" (usb, sata, ..),
    to po prostu usun literke danego napedu i wyjmij kabelki:
    najpierw sygnal, potem zasilanie - powinno dzialac

  • 15. Data: 2011-06-06 19:11:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "qwerty" napisał:

    > Ja nie widzę:
    > http://www.komputronik.pl/category/924/Zewnetrzne.ht
    ml?sb=&sd=&sort=1&by=f_price_1&sa=&vg=0&ot=23&prod[]
    =81&a[441][]=5098

    Załóż filtr na e-SATA i cenę poniżej 7 stów. Teraz widzisz? Nie widzisz? A
    widzisz ;->

    JoteR

  • 16. Data: 2011-06-07 01:02:58
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

    ml?sb=&sd=&sort=1&by=f_price_1&sa=&vg=0&ot=23&prod[]
    =81&a[441][]=5098

    > Załóż filtr na e-SATA i cenę poniżej 7 stów. Teraz widzisz? Nie widzisz?
    > A widzisz ;->

    LOL :)

  • 17. Data: 2011-06-07 10:13:54
    Od: Kazimierz <a...@f...analizyrynkowe.cal.pl>

    Cześć.

    Ja odłączam dysk zewnętrzny poprzez ikonę "Bezpieczne usuwanie sprzętu"
    (na pasku obok zegara). Jak dysk się wyłączy, odłączam zasilanie i
    wypinam kabel USB.
    Przy hibernacji dysku nie ruszam.
    Jeżeli z jakichś powodów nie można odłączyć dysku przez ikonę
    "Bezpieczne usuwanie sprzętu", odłączam go po wyłączeniu komputera.
    Przy podłączaniu wpinam najpierw kabel USB, a potem zasilanie.
    Jak dotąd (ponad rok) dysk pracuje bez żadnych problemów i błędów.

    Pozdrawiam,
    Kazimierz