  • 11. Data: 2018-05-01 14:25:31
    Temat: Re: odpowiedzialny czujnik ruchu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przeciez merytorycznie sie wypowiedzial. Bardzo ladnie napisal ze pierdolisz i sie
    przechwalasz a wychodzi ze doswiadczenie jakie masz wynika z tego ze przez 30 lat
    korytka do przewodow przykrecales do scian.

  • 12. Data: 2018-05-01 15:20:35
    Od: Bytomir Telesfor vel Dąs <f...@g...com>

    użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Przeciez merytorycznie sie wypowiedzial. Bardzo ladnie napisal ze pierdolisz i sie
    przechwalasz a wychodzi ze doswiadczenie jakie masz wynika z tego ze przez 30 lat
    korytka do przewodow przykrecales do scian.

    Te czujki zewnętrzne do alarmów, a nie do jakichś mrygałek
    serio są 3-4x większe od tych stosowanych wewnątrz.
    Mowa o dobrych czujkach.

    Zabawka HC501 wspomniana przez wątkotwórcę jak widać ma szeroki kąt,
    czujki sterujące lampami mają mniejszy kąt widzenia.

    Firma ochroniarska raczej nie będzie dziadować na czujkach
    bo straci na dojazdach.

  • 13. Data: 2018-05-01 15:29:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Przeciez merytorycznie sie wypowiedzial. Bardzo ladnie napisal ze pierdolisz i sie
    przechwalasz a wychodzi ze doswiadczenie jakie masz wynika z tego ze przez 30 lat
    korytka do przewodow przykrecales do scian.

    Korytka też się przykręcało i wcale się nie wstydzę tego, że prowadziłem
    swoją działalność gospodarczą w której zajmowałem się projektowaniem,
    wykonawstwem, uruchamianiem i serwisowaniem. W odróżnieniu od Ciebie
    musiałem się dokształcać w branżach w których świadczyłem usługi, bo nie
    płacono mi tak jak tobie na państwowej posadzie za "uczęszczanie", ale
    za "efekty pracy". Dlatego dla ciebie jest niepojęte, że ktoś może
    posiadać wiedzę o wiele większą od ciebie.

    P.S. Obecnie także prowadzę działalność w branży w której mogę zarobić
    więcej. Ciągle mam do czynienia z elektroniką, automatyką i techniką.

  • 14. Data: 2018-05-01 15:41:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Radia i telewizory ze smietnikow wyciagasz i wypalasz z nich miedz?

  • 15. Data: 2018-05-01 15:49:26
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Radia i telewizory ze smietnikow wyciagasz i wypalasz z nich miedz?

    Nie. To już jest twoja domena. Nie będzie ci odbierał chleba. Póki co
    nie mam takiej potrzeby.