  • 1. Data: 2016-02-06 20:45:57
    Temat: oglądanie tv cyfrowej na laptopie
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    Witam!
    Czy ktoś mógłby mi polecić jakiś program do oglądanie cyfrowej tv
    naziemnej? Najlepiej podobny do dvbtviewer ale nie koniecznie.
    Mam tuner tv na usb i chciałbym go wykorzystać. Nie interesuje mnie
    telewizja internetowa. Dzięki i pozdrawiam.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-02-06 21:14:58
    Temat: Re: oglądanie tv cyfrowej na laptopie
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 06/02/16 19:45, Jan Kowalski wrote:
> [...]
    > Mam tuner tv na usb i chciałbym go wykorzystać. Nie interesuje mnie
    > telewizja internetowa. Dzięki i pozdrawiam.

    Uzywam tvcenter (z pctv) bo akurat byl dolaczony to tego gadzetu:
    http://www.pctvsystems.com/Products/ProductsEuropeAs
    ia/DVBTT2products/AndroiDTV/tabid/296/language/en-GB
    /Default.aspx

  • 3. Data: 2016-02-06 22:49:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Kowalski" napisał w wiadomości grup
    > Mam tuner tv na usb i chciałbym go wykorzystać. Nie interesuje mnie
    > telewizja internetowa. Dzięki i pozdrawiam.

    Splash

  • 4. Data: 2016-02-07 02:18:11
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-02-06 20:45, Jan Kowalski wrote:
    > Witam!
    > Czy ktoś mógłby mi polecić jakiś program do oglądanie cyfrowej tv
    > naziemnej? Najlepiej podobny do dvbtviewer ale nie koniecznie.
    Nie wiem co to jest dvbtviewer, ale polecam DVBViever:
    http://dvbviewer.com. Używałem też ProgDVB, ale IMO jest zbyt ociężały.
    No i na upartego można oglądać pod VLC - wystarczy wpisać odpowiedni URL.

  • 5. Data: 2016-02-07 14:25:05
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    W dniu 2016-02-07 o 02:18, JDX pisze:
    > Nie wiem co to jest dvbtviewer, ale polecam DVBViever:
    > http://dvbviewer.com. Używałem też ProgDVB, ale IMO jest zbyt ociężały.
    > No i na upartego można oglądać pod VLC - wystarczy wpisać odpowiedni URL.

    Chodzi mi właśnie o taki jak DVBViewer ale darmowy bo demo nie nagrywa.
    Z kolei ProgDVB jest tylko do tv satelitarnej. czekam więc na dalsze
    propozycje.

    ---
    Avast.

  • 6. Data: 2016-02-07 14:42:19
    Od: z <...@...pl>

    Podepnę się z pytaniem.
    Mam tuner dwugłowicowy i używam TotalMedia. Ma on swoje wady ale jak
    kiedyś próbowałem konkurencji to nie było lepszego obsługującego Pip i
    nagrywanie dwugłowicowe. O pilocie to nawet nie wspominam czy
    wykorzystaniu GPU do pracy.
    Nastąpił jakiś postęp w tej kwestii?

  • 7. Data: 2016-02-14 12:46:37
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sat, 06 Feb 2016 20:45:57 +0100, Jan Kowalski napisał(a):

> [...]
    > Mam tuner tv na usb i chciałbym go wykorzystać. Nie interesuje mnie
    > telewizja internetowa. Dzięki i pozdrawiam.

    Nie ma nic o cenie, więc: DVB Dream. Leciutki, poza HD chodzi nawet na
    starym Celeronie z XP i 1 GB RAM.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin