  • 1. Data: 2009-11-14 12:45:22
    Temat: opis makefile i(lub) autoconf po polsku
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@...mx.poczta.tlen.pl>

    Gdzi znajde jakis w miare dobry opis makefile i autoconf
    --
    ^^

  • 2. Data: 2009-11-14 12:47:45
    Temat: Re: opis makefile i(lub) autoconf po polsku
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>

    On 14.11.2009, Piotr J. Kolanok wrote:
    > Gdzi znajde jakis w miare dobry opis makefile i autoconf

    Dla makefiles ja bym zaczął od `man make'. Ale wcześniej to chyba od
    poznania jednak języka angielskiego, żeby móc czerpać informacje
    z dokumentacji używanych narzędzi.

    --
    Stanislaw Klekot

  • 3. Data: 2009-11-16 23:39:56
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Gdzi znajde jakis w miare dobry opis makefile i autoconf

    Jesli odczuwasz potrzebe szukania jakichkolwiek materialów po polsku, to
    marsz do Empiku czy innej szkoly, a raz na zawsze przestaniesz szukac
    tlumaczen.

    --
    Azarien

  • 4. Data: 2009-11-17 11:57:38
    Od: "comp.trash" <c...@s...net>

    "Wiktor S." wyrzucił/a:
    > Jesli odczuwasz potrzebe szukania jakichkolwiek materialów po polsku, to
    > marsz do Empiku czy innej szkoly, a raz na zawsze przestaniesz szukac
    > tlumaczen.
    ja już nawet przestałem szukać w oryginale.
    --
    qo |) CPL<=dataDPL CPL==/>=codeDPL:conform'/nc';max=CPL! AV0ID bHp
    _x/ , CPL<=TSS,gateDPL CPL>=/==dest_DPL:/(jmp&nc') ,RPL!- #GP -o0o
    | ng __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -- __ -x86-, EV3RY o0o
    ,__ -- __ -- Current/Requested/DescriptorPrivilegeLevel C/R/DPL , d4y m:#=

  • 5. Data: 2009-11-18 12:21:36
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > ja już nawet przestałem szukać w oryginale.

    Wszystko już wiesz, czy zmieniłeś zawód? ;-)

    --
    Azarien

  • 6. Data: 2009-11-20 11:24:48
    Od: "comp.trash" <c...@s...net>

    "Wiktor S." wyrzucił/a:
    > Wszystko już wiesz, czy zmieniłeś zawód? ;-)
    zmieniłem system? ;-> ;->
    oryginały brzmią czasem gorzej niż tłumaczenia, a może i nawet- często gorzej...