  • 192. Data: 2016-04-25 21:00:16
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Gdyby to była opłata to byłaby za coś. Jak sam zauwazyłes tutaj
    > bedziesz płacił, czy uzywasz czy nie. Podatek w czystej postaci.
    > Zreszta - to spór czysto akaademicki o przyjetą nomenklature.
    > ---
    > Płacisz by mieć tę telewizję. Płacisz i ją dostajesz. Czy z niej
    > korzystasz jest zupełnie inną kwestią.

    W ten sposób mozna nazwać usługa kazdy podatek.
    Przykładowo dochodowy to opłata za fukcjonowanie: policji, strazy etc.

    > Ja tam nie miałbym nic przeciwko takiej opłacie, w czystej,
    > przejrzystej postaci, z niewielkimi kosztami poboru bo "wraz z
    > rachunkiem za prad". Ale pod jednym warunkiem: gdyby TV publiczna nie
    > była tworzona według wzorca - wezmy polityka, postawmy na jej czele i
    > dalej w ten sam sposób tworzmy kolejne warstwy.
    > ---
    > Nie wiem o czym piszesz. Media do informowania społeczeństwa o
    > funkcjonowaniu państwa mają sens. To dzisiaj nie tylko telewizja i
    > radio, ale np portal stanowionego prawa.

    Czyli zadne media narodowe a zwykła telwizja propagandowa rzadu...
    O tym własnie piszę...

  • 189. Data: 2016-04-25 21:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Pomijam juz to, ze ogladajac cos nagrane nie mam problemu reklam bo je
    > przewijam, ale w sumie ogladajac mam to samo bo korzystam z
    > dobrodziejstwa TIME SHIFT.
    > ---
    > Do przodu też Ci tajmsziftuje? :-)

    No pewnie, jak ogladam z odtworzenia to i do przodu i do tyłu - czego dusza
    zapragnie.

  • 193. Data: 2016-04-25 21:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szod b...@a...pl ...

    > To nie słyszałeś o nowych pomysłach KE? Chcą żeby zasiłki dla
    > "imigrantów" we wszystkich krajach były jednakowe. To myślisz że po co
    > takie pomysły? Żeby stąd nie uciekali i chcieli przyjeżdżać. Tylko
    > nikomu u nas nie będzie się uśmiechało pracować za np. 1500 PLN podczas
    > gdy "imigrant" brał by z 1000 Euro na głowę za nic. Na razie sprawa
    > przycichła, nie wiem co tam ustalili. Ale się nie zdziwię jak za chwilę
    > wyskoczą z równie dobrym pomysłem. Chcą się nimi koniecznie "podzielić".

    Nie, nie słyszałem o takich pomysłach. Moge prosić o jakies zrodło?

  • 194. Data: 2016-04-25 21:03:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-25 o 21:00, Budzik pisze:

    > Zauwazyłes zdziwienie w mojej wypowiedzi?

    No fakt. Nie zdziwiony tylko niedoinformowany malkontent ;-)

  • 195. Data: 2016-04-25 21:08:51
    Od: z <...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=l23NFKijmFU

  • 196. Data: 2016-04-25 21:11:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > E tam. Jakby to działało, to by nie było problemu z ZUSem i cała zabawa
    > byłaby zbędna - dajesz emerytom i pobudzasz gospodarkę - przecież tych

    przeciez nie mowie ze tak bedzie tylko ze tak moze byc. nie chcę być
    pesymistą ale myślę, że akcje polmosu pójdą w górę.

  • 197. Data: 2016-04-25 21:11:23
    Temat: Re: zostałeś z ręką w nocniku.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sandek"

    > Zrozumcie frajerzy, oddając głos w wyborach powszechnych oddajecie władzę
    > politykom. To nie jest po to, by oni głosowali tak, jak Wy chcecie.

    A ty, nie frajerze. Nie głosowałeś, i jaką masz teraz władzę ?
    Masz władzę nad swoją d..., i to nie do końca.
    ---
    Dzięki mnie mniejsza frekwencja była.

    Inni zadecydowali za ciebie,
    ---
    Za siebie, panie, za siebie.

    a ty zostałeś z ręką w nocniku.
    ---
    Mniej niż ci, co głosowali na PIS.

  • 198. Data: 2016-04-25 21:15:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > I o to chodzi. Zasadniczo nie byłoby specjalnie problemu gdyby Polska
    > miała powiedzmy 10 milionów obywateli. Tak maja kraje skandynawskie i
    > całkiem dobrze sobie radzą. Problemem będzie jak Polska będzie miała 10
    > milionów emerytów - po prostu ktoś musi pracować na emerytury - tak jest
    > ten system stworzony i mrzonki o zbieraniu kapitału na starość poszły w
    > pizdu ...
    > ---
    > Jak zmusisz przyszłe pokolenia do łożenia na emerytów ?

    Tak samo jak teraz - ustawą.
    ---
    Chyba byś musiał królem zostać :-)

  • 199. Data: 2016-04-25 21:15:13
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-04-25 o 09:35, Mirek Ptak pisze:

    > Brak wrotki to też nie chluba :)

    Za dużo wyciąłem?
    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 200. Data: 2016-04-25 21:20:07
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-04-25 o 16:58, Cavallino pisze:

    > Nie.
    > Ale jak wybierzesz inaczej - to oddałeś głos na zwycięzcę.
    > Tak jak ja (tym razem) głosując na lewicę, spowodowałem że pis ma
    > większość.

    Niestety było Nas za mało, gdyby ruszyły dupę te 60% które nigdy nie
    głosują to mógłby być zupełnie inny układ sił w sejmie.
    Tylko jak ich przekonać? Może jak od Pisu dostaną w d..ę to
    w końcu ją ruszą, wystarczyłoby już 20-30% aby diametralnie
    zmienić sejm.

    --
    Pozdr

    Janusz_K