  • 31. Data: 2012-05-23 11:17:15
    Temat: Re: opony całoroczne
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Nie, po prostu trzeba myśleć i mieć drugie felgi, a nie w kółko
    > przekładać opony na te same.

    A one są za darmo? Koń-ekonomista znów atakuje! ;)

  • 32. Data: 2012-05-23 11:20:37
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    > Tylko wiesz - w Europie to one sa "zimowe". W USA "caloroczne". A w USA
    > latem goraco.
    > I za cholere sie nie dowiesz, czy to ta sama opona, czy produkt jest
    > "dostowany do rynku".

    Na tych co mam aktualnie w samochodzie jest piktogram i śnieżynki i
    słoneczka i chyba nawet jest napis allweather. Gdyby to były inne opony to
    powinni zlikwidować niewłaściwe symbole. Przypuszczam, że to są identyczne
    gumy a reszta to kwestia marketingu. W USA są zdaje się przyzwyczajeni do
    opon całorocznych bo czy mają zmieniać po drodze z Flordy do Nowego Jorku?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 33. Data: 2012-05-23 11:26:53
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Nie, po prostu trzeba myśleć i mieć drugie felgi, a nie w kółko
    > przekładać opony na te same.

    Nie, po prostu głupku, trzeba myśleć i mieć drugi samochód "zimowy" a
    nie ciągle przekładać felgi na to samo auto.

  • 34. Data: 2012-05-23 11:28:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup
    >Nie, po prostu trzeba myśleć i mieć drugie felgi, a nie w kółko
    >przekładać opony na te same.
    >Felgi są tańsze niż opony zazwyczaj.

    Tylko ze te tansze to trzeba poszukac, bo w normalnym handlu wcale nie
    sa takie tanie.
    Niektorzy chca zeby auto ladnie wygladalo, a alusy sa drogie. Zreszta
    do wielu aut juz sie nie da kupic stalowych.
    A inni zmieniaja auto co 3 lata, i to wcale nie wychodzi wtedy taniej
    :-)

    A i tak - jedni maja duzy garaz z podnosnikiem, dla innych najgorszym
    problemem jest zniesienie opon z balkonu czy piwnicy.

    J.

  • 35. Data: 2012-05-23 11:30:33
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Vlad The Ripper"

    > były ok. Obecne nie trzymają trakcji na żadnej nawierzchni a w dodatku
    > piszczą niemiłosiernie. Auto - lanos 1,5 86KM.

    Czas przyjacielu ustawić zbieżnośc - piszę poważnie!

  • 36. Data: 2012-05-23 11:41:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup
    >Czy wy jestescie takimi debilami, ze nie rozumiecie zupelnie slowa
    >pisanego? 15 zlotych za wymiana ZA OPONE.
    >Policzcie sobie nawet 20 zl. 2 wymiany w roku, 4 lata - 160 PLN.
    >Kupisz za to dobra opone wieksza niz 13"?

    Wydaje mi sie ze 14 kupie.
    Chyba ze Debice Furio i Daytony juz nie sa dobre, mozliwe :-)

    Jeszcze chyba spora sezonowosc jest w temacie - letnie nie potanieja
    za miesiac ?

    J.

  • 37. Data: 2012-05-23 11:42:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    J.F nabazgrał(a):

    >Na Alasce wcale nie jest tak ciepło :)

    Myslisz ze ograniczaja ich sprzedaz do Alaski ?
    W Teksasie tez sie musza sprawdzac.

    J.

  • 38. Data: 2012-05-23 12:00:13
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > J.F nabazgrał(a):
    > Myslisz ze ograniczaja ich sprzedaz do Alaski ?
    > W Teksasie tez sie musza sprawdzac.

    Może obowiązuje regionalizacja :)

  • 39. Data: 2012-05-23 12:01:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Za 4 sztuki. co daje 20-25 zl za opone, dwie rocznie to juz 30-50 zl i po
    > paru latach sie uzbiera.

    Na różnicę w cenie całorocznej i zwykłej.
    Czyli oszczędność żadna.

  • 40. Data: 2012-05-23 12:01:38
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-05-23 10:23, neoniusz pisze:

    > ROTFL! Chyba na Ukrainie i to u jakiegos dziadka w garazu.

    Taka ciekawostka na Ukrainie jak miałem kapcia w Roverze po wjechaniu w
    dziurę i wgięciu felgi, fachowiec za wyprostowanie jej + zdjęcie zapasu,
    założenia wyprostowanego nadmuchanego koła wziął słownie na nasze 4 złote

    gregor