  • 1. Data: 2011-03-15 19:44:49
    Temat: opony - rozne na przod i tyl?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Zgodnie z prawem mozna miec kazda opone inna w moto (w sensie przod i tyl),
    prawda?

    Dysiek

  • 2. Data: 2011-03-16 06:48:37
    Temat: Re: opony - rozne na przod i tyl?
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Zgodnie z prawem mozna miec kazda opone inna w moto (w sensie przod i
    > tyl),
    > prawda?

    tak

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 3. Data: 2011-03-16 07:27:50
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Scyzoryk pisze:

    > tak

    opony muszą byc jednakowe w ramach jednej osi

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2011-03-16 12:00:08
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Zgodnie z prawem mozna miec kazda opone inna w moto (w sensie
    > przod i tyl), prawda?

    Często się nawet zdarza że fabrycznie mają różne rozmiary
    założone więc raczej tak ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 5. Data: 2011-03-16 13:07:28
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2011-03-15 20:44, Dysiek pisze:
    > Witam
    >
    > Zgodnie z prawem mozna miec kazda opone inna w moto (w sensie przod i tyl),
    > prawda?

    No u mnie się nawet inaczej nie da.

  • 6. Data: 2011-03-16 13:08:48
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > No u mnie się nawet inaczej nie da.

    Chodzi mi mo bieznik, wiec raczej powinno sie dac? :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 7. Data: 2011-03-16 13:28:15
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Często się nawet zdarza że fabrycznie mają różne rozmiary założone więc
    > raczej tak ;)

    Chodzi mi o bieznik :-)

    Dysiek

  • 8. Data: 2011-03-16 13:31:11
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2011-03-16 14:08, Dysiek pisze:

    > Chodzi mi mo bieznik, wiec raczej powinno sie dac? :-)

    No nie, w moich wymiarach nie produkują tak żeby się dało. Poza tym
    często nawet opony tego samego modelu często mają lekko inny wzór bo
    przecież inaczej odprowadzają wodę (tzn inaczej sie tam sily tarcia
    rozkladaja).

  • 9. Data: 2011-03-16 20:31:26
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Chodzi mi o bieznik :-)