  • 1. Data: 2011-03-15 22:40:58
    Temat: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: dawid750 <dawidrogal@_NOSPAM_gazeta.pl>

    Witam;) Kupiłem miesiac temu suze gsx-r 750w z 95r. przywiozłem ja go
    garazu (blaszak) tak z dwa razy ja odapliłem w ciagu tygodnia a w
    nastepnym juz nie chciała zapalic:( Poradziłem sie kolegi zwócił mi uwage
    ze w zime motoru sie nie odpala! Przyszły pozytywne warunki atmosferyczne
    :)a ja go nie moge odpalic :(
    Kolega jest zagranica i nie mam mozliwosci kontaktu:( Co radzicie zrobic ?

  • 2. Data: 2011-03-15 22:46:58
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 074 roku bieżącego, dawid750 zeznał(a) jak następuje:

    Twój pierwszy pojazd mechaniczny?

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 3. Data: 2011-03-15 23:23:19
    Od: dawid750 <dawidrogal@_NOSPAM_gazeta.pl>

    PawelK vel Pablonapisal

    > Dnia 074 roku bieżącego, dawid750 zeznał(a) jak następuje:

    > Twój pierwszy pojazd mechaniczny?

    w zasadzie to drugi Przesiadłem sie z hondy nsr. Poradzisz mi cos ? ssanie
    właczyłem ustawiłem kranik na PRI i krece... lecz jednie co jakis czas był
    wystrzał z wydechu! Myslisz ze wymiana swiec pomoze ? Bo podejzewam ze
    zalałem go

  • 4. Data: 2011-03-15 23:27:48
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "dawid750" <dawidrogal@_NOSPAM_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > właczyłem ustawiłem kranik na PRI i krece... lecz jednie co jakis czas był
    > wystrzał z wydechu! Myslisz ze wymiana swiec pomoze ? Bo podejzewam ze

    No gdy np moj ROMET PEGAZ nie chce zapalic to wlasnie zaczynam od swiecy i
    sprawdzeniu iskry, wiec to moze byc trop,
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-03-16 07:37:14
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 16 Mar, 00:23, dawid750 <dawidrogal@_NOSPAM_gazeta.pl> wrote:
    > Bo podejzewam ze
    > zala em go
    Jak zalany to na pych go, na pych!

    BP.MSPANC.

    pzdr, dr
    14/525

  • 6. Data: 2011-03-16 08:41:21
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-16 08:37, doktorski pisze:
    > Jak zalany to na pych go, na pych!

    Ino z gazem ostroznie bo w krzaki pojdzie... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 7. Data: 2011-03-16 14:08:03
    Od: matrixm01 <matrixm01@_NOSPAM_o2.pl>

    Norbinapisal

    haha Dobre 750-tke na popych :D
    Życze udanej zabawy:D
    Pchać to możesz wsk albo komarka..

    Na początek Zajrzyj do świec.. Zapewne je zalało..

  • 8. Data: 2011-03-16 14:17:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Mar 2011 14:08:03 +0000 osobnik zwany matrixm01
    wystukał:

    > Norbinapisal

    > haha Dobre 750-tke na popych :D

    dobrze, że moja krowa o tym nie wie i się odpaliła na pych :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 9. Data: 2011-03-16 14:41:35
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-16 15:08, matrixm01 pisze:

    > haha Dobre 750-tke na popych :D

    Kiedys tak litra odpalałem i to ćwierctonowego, sam.
    O ile jest to problem wyłącznie awarii rozrusznika to da radę, tylko
    trzeba uważać na sprzęgle.

    Co do problemu to jak juz Ci ludzie piszą - odpalałeś kontrolnie,
    zapewne zbyt krotko się grzał i poszły świece. W takim przypadku
    pchaniem się tylko zmęczysz.

    KJ

  • 10. Data: 2011-03-16 14:55:41
    Od: dawid750 <dawidrogal@_NOSPAM_gazeta.pl>

    matrixm01napisal

    > Norbinapisal

    > haha Dobre 750-tke na popych :D
    > Życze udanej zabawy:D
    > Pchać to możesz wsk albo komarka..

    > Na początek Zajrzyj do świec.. Zapewne je zalało..

    A jezli swiece nic pomoga ? Gdzie dalej szukac przyczyny !? Bo zalezy mi
    bardzo na czasie :)