  • 1. Data: 2010-05-18 18:48:43
    Temat: opóźnienia w cyfryzacji kraju a bezpieczeństwo ludzi.
    Od: Brooks <d...@g...com>

    Właśnie oglądam Polskę i Świat na tvn24.
    Pani powiedziała i ludzie mówią, że nikt ich nie informował o
    konieczności ewakuacji przed powodzią.
    Ja się pytam kiedy konstytucyjne organy państwa, kiedy wyznaczone
    agendy rządowe zajmą się społeczeństwem a na dalszy plan zepchną
    interesy prywatne?

    Ja u siebie nie odbieram regionalnej telewizji. Mam bardzo dobrą
    antenę i ustawiałem ją w tym roku. Na kanale TVP Info brak fonii!!!
    Zgodnie z planami organów rządowych d/s cyfryzacji od kwietnia
    powinienem mieć dostęp do kanałów nadawanych w cyfrowej jakości.

    Bulwersujące jest np. że właśnie w Krakowie obywatele przestali
    odbierać cyfrową telewizję naziemną! Ile z tych osób zostało odciętych
    od lokalnych wiadomości TVP Info albo pasma lokalnego w TVP2?

    Tymczasem TVP tłumaczy brakiem środków finansowych niemożliwość
    nadawania lokalnych kanałów przez satelitę. A jednocześnie już dość
    długo wynajmowała dwa transpondery na satelicie Astra. Stara się o
    tworzenie kanałów tematycznych, które mają być rentowne i dochodowe.
    Skomle o pieniądze z abonementu od społeczeństwa oraz od parlamentu.
    Tworzy bariery w dostępie do swoich kanałów dla kowalskiego.
    Podnajmuje za bezcen miejsce w multipleksie satelitarnym dla
    katolickiej telewizji.

    Oczywiście, że strategicznie do kanałów publicznej telewizji powinien
    być dostęp naziemny. Już dawno powinien być ten problem załatwiony i
    zwłoka to kompromitacja między innymi dla premiera Tuska.

  • 2. Data: 2010-05-18 20:19:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 18.05.2010 20:48, Brooks pisze:
> [...]
    > nadawania lokalnych kanałów przez satelitę. A jednocześnie już dość
    > długo wynajmowała dwa transpondery na satelicie Astra. Stara się o

    właśnie to jest opdowiedź.
    po kiego grzyba tyle kanałów tv publicznej?
    już publicznie ktoś się wypowiadał, powinny zostać 2 kanały + tv
    polonia. w tych dwóch powinny zostać rozgłosnie regionalne.
    wówczas pieniędzy wystarczy.

    > Oczywiście, że strategicznie do kanałów publicznej telewizji powinien
    > być dostęp naziemny. Już dawno powinien być ten problem załatwiony i
    > zwłoka to kompromitacja między innymi dla premiera Tuska.

    o ile wiem to pis ma większość w zarządzie

    --
    ozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-05-18 20:19:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 4. Data: 2010-05-18 21:59:32
    Od: Brooks <d...@g...com>

    On 18 Maj, 22:19, pawell32 <p...@n...pl> wrote:
> [...]
    > już publicznie ktoś się wypowiadał, powinny zostać 2 kanały + tv
    > polonia. w tych dwóch powinny zostać rozgłosnie regionalne.

    TVP stać na transpondery i tam powinna być ogólnie dostępna oferta
    telewizji publicznej. Ze wszystkich 16 ośrodków regionalnych!
    A może niepłacenie abonamentu RTV to jedynie oznaka ubóstwa w
    narodzie? Winni są politycy, nieczyste zagrania o charakterze
    biznesowym TVP. Niejasny dostęp do kanałów TVP1, 2, HD. Również
    obecność TVP Info Warszawa nie jest tu bez znaczenia. Według mnie
    dostępność "Warszawki" w całej Polsce nie jest fair w stosunku do
    Polaków mających kłopot z bezpłatnym dostępem do regionalnego programu
    z własnego podwórka. Kto ustala wysokość opłat RTV? Parlament? KRRiT?
    Czemu cena jest "oderwana" od warunków rynkowych, gdzie jej wysokość
    to około 10 zł miesięcznie.

    Gdzie regulacje prawne zabierające biznes operatorom za
    rozpowszechnianie kanałów ogólnie dostępnych?
    Zarabiać powinni na dodatkowych kanałach a nie na podstawowych! Kto
    chce płacić za Polsat (za program w przerwie reklam)?

> [...]
    >  > zwłoka to kompromitacja między innymi dla premiera Tuska.
    >
    > o ile wiem to pis ma większość w zarządzie

    Ministerstwo infrastruktury, UKE to agendy rządowe. Dość wody w Wiśle
    upłynęło jak padły słowa Premiera Tuska o tym,
    że Polskę cyfrową zostawi. No a teraz mamy powódź.

    W sejmie większość parlamentarna jest w rękach ugrupowania PO.
    Obowiązki Prezydenta pełni członek tego ugrupowania. Kiedy rozliczą
    KRRiT za nic nie robienie? Za opieszałość Kołodziejczyka i
    skandaliczne wypowiedzi! http://satkurier.pl/news/54890/krrit-tvp-na-mux-3-do
    piero-w-wakacje-2013.html
    http://laki.dvhk.pl/test4/print.php?id=241
    Kiedy powiedzą NIE dla poczynań KRRiT.
    To otworzy możliwość zmian w składzie Rady nadzorczej TVP.
    Już czas na zmiany! Obierzmy kurs na cyfryzację.
    Czy jakąś odpowiedź dadzą wybory prezydenckie?

    Najprościej przytaknąć, że rozwiązanie jest kwestią czasu.

  • 5. Data: 2010-05-18 22:10:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Brooks" <d...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >W sejmie większość parlamentarna jest w rękach ugrupowania PO.
    >Obowiązki Prezydenta pełni członek tego ugrupowania. Kiedy rozliczą
    >KRRiT za nic nie robienie?

    Pewnie niedługo, sprawozdanie KRRiTV na bank zostanie odrzucone przez
    wszystkie 3 potrzebne instytucje.
    Ale wiele to nie zmieni w TVP, PIS sobie w niej jeszcze porządzi niestety.

  • 6. Data: 2010-05-19 05:25:31
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Brooks pisze:
    > TVP stać na transpondery i tam powinna być ogólnie dostępna oferta
    > telewizji publicznej.

    nie sądzę, większości ośrodków tv grozi bankructwo

    Ze wszystkich 16 ośrodków regionalnych!
    > A może niepłacenie abonamentu RTV to jedynie oznaka ubóstwa w
    > narodzie?

    bzdura. ludzie nie płacą bo nie chcą / nie muszą.
    jak patrze na to co jest w tv publicznej to żal każdej
    złotówki

    > Kto ustala wysokość opłat RTV? Parlament? KRRiT?
    > Czemu cena jest "oderwana" od warunków rynkowych, gdzie jej wysokość
    > to około 10 zł miesięcznie.

    abonament nie jest wysoki, popatrz na inne kraje tylko tyle
    że tam prawie nie ma reklam i zobacz co jest w programie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 7. Data: 2010-05-19 05:27:16
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Ale wiele to nie zmieni w TVP, PIS sobie w niej jeszcze porządzi niestety.

    Na ironię zakrawa fakt, że wynikiem rządów PiS-u w TVP jest ograniczenie
    misyjności TVP - mam na myśli problemy z TVP Historia (planowane
    zamknięcie) i TVP Kultura (same powtórki). I do tego doprowadziło
    ugrupowanie polityczne, które polską tradycję, historię i kulturę wynosi
    na piedestał.

  • 8. Data: 2010-05-19 08:16:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hsvsrk$dcl$1@polsl.pl...
> [...]

    >zamknięcie) i TVP Kultura (same powtórki). I do tego doprowadziło
    >ugrupowanie polityczne, które polską tradycję, historię i kulturę wynosi na

    Nie żartuj.
    Jedynym ich celem jest wyniesienie na piedestał własnych tyłków, cała reszta
    to tylko środki służące do osiągnięcia tego celu.
    TVP wchodzi w ich skład.

  • 9. Data: 2010-05-19 08:28:10
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Brooks" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > TVP stać na transpondery i tam powinna być ogólnie dostępna oferta
    telewizji publicznej. Ze wszystkich 16 ośrodków regionalnych!

    Skąds Ty się chłopie urwał? Z działu marketingu Astry?
    16 kanałów regionalnych przez satelitę to koszt wielokrotnie większy niż 1/7
    multipleksu DVB-T, na całym świecie to od dawna rozumieją.
    A może fakt że coraz więcej niemieckich programów regionalnych rezygnuje z
    Astry i przechodzi tylko na DVB-T jest przyczyną że marketingowcy Astry
    szukają innych jeleni w Polsce?

  • 10. Data: 2010-05-19 09:39:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Ja się pytam kiedy konstytucyjne organy państwa, kiedy wyznaczone
    >agendy rządowe zajmą się społeczeństwem a na dalszy plan zepchną

    Nie przesadzaj - jakos tak jak umrze papiez, albo prezydent, to tvn
    potrafi nadawac jeden program na wszystkich pasmach.
    I Polsat i TVP tez.

    >Tymczasem TVP tłumaczy brakiem środków finansowych niemożliwość
    >nadawania lokalnych kanałów przez satelitę.

    No wiesz - satelita jest drogi, a jego nadajnik obejmuje cala
    Europe - toz to by bylo marnotrawstwo nadawac cos przeznaczone dla
    50 tys ludzi.

    >Skomle o pieniądze z abonementu od społeczeństwa oraz od
    >parlamentu.
    >Tworzy bariery w dostępie do swoich kanałów dla kowalskiego.

    W pewnym momencie trzeba spytac ile takich Kowalskich jest, i jak
    sie okaze ze polowe kosztow pochlania 10% widzow .. to moze czas
    przeprowadzic rachunek ?

    A tak naprawde to zawalili inni urzednicy. Nie ma systemu
    monitorowania, nie ma ostrzezen, nie ma czego nadawac.
    A moze i nie nawalili - system kosztuje co dzien, a woda przychodzi
    raz na 20 lat. Przyjdzie i odejdzie. Nie oplaca sie :-)
    A przy okazji wojsko ma okazje do cwiczen z pozytkiem.

    Inna sprawa ze "system" moze wygladac tak, ze przy dluzszych
    opadach wysla sie urzednika i niech naocznie sprawdza rzeke dwa
    razy dziennie.

    J.