  • 1. Data: 2017-01-11 18:39:59
    Temat: ostre blachy w pc i poprzecinane palce
    Od: Doxent <d...@g...pl>

    Każdy kto majsterkuje częściej przy blaszakach spotyka się z tym
    problemem co jakiś czas. Mnie pomimo ponad 25 lat grzebania w sprzętach
    zdarza się uwalić jakiś paluch albo całą dłoń kilka razy do roku. Teraz
    powstaje pytanie gdzie można zakupić takie rękawiczki które uchronią
    przed zacięciami o ostre krawędzie blach ale jednocześnie nie będą
    powodowały znacznych utrudnień w manipulowaniu sprzętem? Podobne z tego
    co widzę używają tatuażyści.

  • 2. Data: 2017-01-11 21:36:00
    Temat: Re: ostre blachy w pc i poprzecinane palce
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 18:39, Doxent pisze:
    > Każdy kto majsterkuje częściej przy blaszakach spotyka się z tym
    > problemem co jakiś czas. Mnie pomimo ponad 25 lat grzebania w sprzętach

    To strasznie podłe obudowy są takie ostre. Normalne raczej tego problemu
    nie mają.

    Rękawiczki antyprzecięciowe.
    na przykład googlarka takie coś wypluła
    https://bezpieczenstwo-bhp.pl/49-antyprzecieciowe
    czy to: http://www.bhp.kqs.pl/k42,rekawice-kevlarowe-antyprz
    ecieciowe.html

    itp, itd

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-01-12 11:57:41
    Od: Doxent <d...@g...pl>

    > To strasznie podłe obudowy są takie ostre. Normalne raczej tego problemu
    > nie mają.

    nie tylko obudowy. Ostatnio załatwiłem palca podczas wymiany głośnego
    wentylatora w 5 letnim zasilaczu Chieftec. Krawędź otworu wentylatora
    jest ostra jak żyleta.