  • 1. Data: 2017-01-11 18:03:24
    Temat: realtek high definition audio - bardzo cichy dźwięk
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jest sobie komputer który ma windows 7 i w menadżeże pokazuje w polu
    audio: intel coś tam i realtek high definition audio

    problem jest taki, że praktycznie nie słuchać dźwięku w głośnikach...

    jak dam wszystkie głośności na maksa, to słychać bardzo cicho dźwięk...

    próbowałem wszystkiego nic nie pomaga

    szukałem w necie, ale za bardzo odpowiedzi nie ma (każdy ma co innego)...

    Ktoś zna problem i pomoże?

  • 2. Data: 2017-01-12 01:09:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-01-11 o 18:03, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > próbowałem wszystkiego nic nie pomaga
    >
    > szukałem w necie, ale za bardzo odpowiedzi nie ma (każdy ma co innego)...

    Nie wiem czy to o to chodzi, ale może tak. Wejdź prawym klawiszem myszy
    w ikonę glośnika na pasku i potem w urządzenia do odtwarzanie. Odhacz/
    wylącz wszystkie efekty dźwiękowe. Poza tym otwórz mixer głośności tym
    samym sposobem na pasku i zobacz co tam masz.

    --
    animka

  • 3. Data: 2017-01-12 22:56:13
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-01-12 o 01:09, Animka pisze:

> [...]
    > Odhacz/ wylącz wszystkie efekty dźwiękowe. Poza tym otwórz mixer
    > głośności tym samym sposobem na pasku i zobacz co tam masz.

    Odpowiedź dopasowana jak raz do opisu, nie ma co (ale i do pytatiela :-)
    Prawdopodobną przyczyną jest wadliwy sterownik, objawy mogą do tego
    pasować. Spróbuj go zaktualizować, a jak w necie nie znajdziesz, to jak
    raz wyszedł "Komputer Świat" z płytką, zawierającą 7 GB sterów do Windy.
    Nr 2/2017 (405). Nawet nieco mnie ten zestaw sterów zaskoczył, bo choć
    sprawdzałem niedawno zasoby w sieci (w witrynie "Driver Easy"), i wg
    niej miałem wszystkie stery naj-aktualniejsze, to na płytce znalazło się
    dla mnie aż 10 nowszych. Zainstalowałem, i komp się nie zbiesił, czyli
    działają (acz nie wiem, czy znacząco lepiej od starych). Jeśli ktoś ma
    kłopoty z brakiem jakiegoś (w miarę popularnego) drivera, to może mu ten
    numer "KŚ" pomoże?

  • 4. Data: 2017-01-13 12:53:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 18:03, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > Ktoś zna problem i pomoże?

    Sorry ale zadam to pytanie. :-)

    Czy Ty masz aktywne głośniki (takie ze wzmacniaczem) ? :-)

  • 5. Data: 2017-01-13 17:32:39
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ciekawe, kolega zaczął oglądać kompa, zauważył, że monitor ma jednak
    głośniki... podłączył kompa pod te głośniki i muzyka jest!

    głośniki to takie ze wzmacniaczem zasilane z usb

    co ciekawe, kumpel wział to na ambicje i podłączył te głośniki do
    swojego kompa - u niego działają...

    czary...

  • 6. Data: 2017-01-13 18:12:42
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-13 o 17:32, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    >
    > głośniki to takie ze wzmacniaczem zasilane z usb
    >
    > co ciekawe, kumpel wział to na ambicje i podłączył te głośniki do

    Raczej mała wydajność 5V z USB w twoim komputerze.

  • 7. Data: 2017-01-13 19:46:51
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no ale głośniki mają leda ;o)
    niebieski wali po oczach...