  • 1. Data: 2016-09-19 12:29:15
    Temat: ostróda i 7
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Na góglach są tam roboty drogowe- ktoś latał tam ostatnio i może
    powiedzieć czy zatory się robią kompletne czy da się jechać?
    Kierunek jaki mnie interesuje to Wawa-Ostróda-Iława

  • 2. Data: 2016-09-19 15:25:20
    Temat: Re: ostróda i 7
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-09-19 o 12:29, sirapacz pisze:
    > Na góglach są tam roboty drogowe- ktoś latał tam ostatnio i może
    > powiedzieć czy zatory się robią kompletne czy da się jechać?
    > Kierunek jaki mnie interesuje to Wawa-Ostróda-Iława

    http://www.gddkia.gov.pl/pl/19/lista-utrudnien

    T.

  • 3. Data: 2016-09-19 15:37:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-09-19 o 15:25, T. pisze:

    > http://www.gddkia.gov.pl/pl/19/lista-utrudnien
    >
    > T.
    To, że są na 7ce roboty to ja wiem - nawet gógiel to pokazuje:) mnie
    bardziej chodzilo o relację z tego co widziała na żywo osoba tam się
    udająca.
    Są roboty które mają objazdy tak zrobione, że nie zwalniasz nawet
    poniżej 50, a są też takie przy których można rozstawić obok samochodu
    stolik turystyczny i zrobić sobię kawę.

    dochodzę do wniosku, że będę jednak pchał się małymi krajówkami.

  • 4. Data: 2016-09-19 16:41:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:

> [...]
    > samochodu stolik turystyczny i zrobić sobię kawę.
    >
    > dochodzę do wniosku, że będę jednak pchał się małymi krajówkami.

    nie robią się zatory, gorzej jest kolo Nowego Dworu Gdańskiego
    tam można czasem pączki wypuścić (a czasem nie).

    https://youtu.be/iFUdKVpI3zE

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2016-09-19 17:31:20
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > nie robią się zatory, gorzej jest kolo Nowego Dworu Gdańskiego
    > tam można czasem pączki wypuścić (a czasem nie).
    >
    > https://youtu.be/iFUdKVpI3zE

    mi tydzień wcześniej niż ten filmik zdarzyło się jechac tamtędy- i przez
    samą Ostródę ok 20-30 min żółwim tempem było- tylko o godz 9 i 15 nie 18.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2016-09-19 18:25:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > mi tydzień wcześniej niż ten filmik zdarzyło się jechac tamtędy- i przez
    > samą Ostródę ok 20-30 min żółwim tempem było- tylko o godz 9 i 15 nie 18.

    wlasnie tego chcę uniknąć.
    dzieki koledzy

  • 7. Data: 2016-09-19 20:54:17
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-09-19 o 16:41, PiteR pisze:

    > nie robią się zatory, gorzej jest kolo Nowego Dworu Gdańskiego
    > tam można czasem pączki wypuścić (a czasem nie).
    >
    > https://youtu.be/iFUdKVpI3zE

    Z Warszawy do Iławy czy Ostródy przez Nowy Dwór Gdański?
    T.

  • 8. Data: 2016-09-19 22:04:05
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 19 Sep 2016 12:29:15 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >Kierunek jaki mnie interesuje to Wawa-Ostróda-Iława

    Ja powiem tak: jechałem do Nidzicy w sierpniu. W czwartkowe
    popołudnie. I od Napierek do Nidzicy było słabo. Wężykiem, za
    ciężarówkami, praktycznie bez możliwości wyprzedzania. Dalej to nie
    wiem.
    Jutro jadę z W-wy do Sopotu i chyba jednak pojadę A2/A1.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 9. Data: 2016-09-19 23:11:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** T. pisze tak:

    > Z Warszawy do Iławy czy Ostródy przez Nowy Dwór Gdański?

    już skrzywienie bałtyckie mam ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.