  • 1. Data: 2016-09-18 22:32:47
    Temat: porównywarki OC
    Od: wowa <w...@g...pl>

    Dzień dobry
    Szukam porównywarki OC która na wstępie NIE wymaga podawania nr
    telefonu, rejestracji, maila i podobnych danych do wysyłania spamu. Po
    sprawdzeniu kilku nadal nie wiem ile bedzie mnie kosztować OC.
    Dotychczasowy ubezpieczyciel bez słowa wyjaśnienia podniósł składkę o
    40%. Cisną się na usta różne słowa ale to miejsce publiczne :(
    Wojtek

  • 2. Data: 2016-09-18 22:36:52
    Temat: Re: porównywarki OC
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** wowa pisze tak:

> [...]
    > kosztować OC. Dotychczasowy ubezpieczyciel bez słowa wyjaśnienia
    > podniósł składkę o 40%. Cisną się na usta różne słowa ale to

    Idź do brokera, zaoszczędzisz nerwów i może być taniej.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-09-18 22:37:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 18 Sep 2016 22:32:47 +0200, wowa napisał(a):

> [...]
    > Dotychczasowy ubezpieczyciel bez słowa wyjaśnienia podniósł składkę o
    > 40%. Cisną się na usta różne słowa ale to miejsce publiczne :(

    1. Każdy ubezpieczyciel podniósł ceny - jak Twój tylko o 40% to całkiem nie
    dużo. Ot taka zmowa cenowa, ale ponieważ bobłogosławiona przez KNF, więc
    legalna

    2. Z najtańszej porównywarki (a sprawdziłem włącznie te ze spamerskimi)
    wyszło mi ponad 1000zł za moje auto. Po telefonie do agenta zapłaciłem
    800zł.

    3. Zadzwoń do jakiejś multiagencji - jak potrzebujesz tylko OC, to
    dostaniesz w jakimś pewnie egzotycznym towarzystwie, ale za to tanio :)

  • 4. Data: 2016-09-19 05:59:16
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 18.09.2016 o 22:37, Tomasz Pyra pisze:

    > 1. Każdy ubezpieczyciel podniósł ceny - jak Twój tylko o 40% to całkiem nie
    > dużo. Ot taka zmowa cenowa, ale ponieważ bobłogosławiona przez KNF, więc
    > legalna

    moja polisa odnowiona kilka dni temu była droższa... o 0,25% (1zł)
    Ale to w jakimś Direct, bo generali za inne auto chciało ode mnie za
    samo OC więcej niż PZU za OC + assistance na 1000km...

    Łukasz

  • 5. Data: 2016-09-19 08:17:27
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-18 o 22:37, Tomasz Pyra pisze:

    > 1. Każdy ubezpieczyciel podniósł ceny - jak Twój tylko o 40% to całkiem nie
    > dużo. Ot taka zmowa cenowa, ale ponieważ bobłogosławiona przez KNF, więc
    > legalna

    Teść ma starego fiata 1.9jtd w mtu i dotychczas było ok 500zł/rok. 2
    tyg. temu przyszło odnowienie i zażyczyli sobie 500zł, ale tym razem na
    pół roku!

    Teść zadzwonił zapytać, czy to nie pomyłka. Kobieta na infolinii
    stwierdziła, że od zeszłego roku były 3 podwyżki i wszędzie będzie tak
    samo... W link 4 dostał 600zł/rok + jakieś tam NNW.

    Korzystałem przy tej okazji z rankomat.pl czy jakoś tak. Wypełniłem do
    połowy, bo nie miałem wszystkich danych, ale nr podałem, za 30 min
    zadzwonił miły pan, dopytał i powiedział, że najtaniej mu wychodzi w
    link 4, że przekazuje mój nr do nich, niestety nikt nie zadzwonił. Po 3
    dniach sam zadzwoniłem i wszystko załatwiłem.

  • 6. Data: 2016-09-19 09:37:24
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-09-19 o 08:17, twistedme pisze:
    > W dniu 2016-09-18 o 22:37, Tomasz Pyra pisze:

    > Korzystałem przy tej okazji z rankomat.pl czy jakoś tak. Wypełniłem do

    Kiedys pisalem w podobnym wątku o link4 i rankomacie oraz obecnych
    podwyzkach.
    placilem ok 500-550 w ub roku. W tym roku dostalem propozycje na >650
    wkurzylem sie, zrobilem rankomatem porownanie wypelnilem wniosek do axa
    direct (najtansi byli) na 420pln i zadzwonilem do link4 nakreślając im
    ich sytuację. Okazało się, ze jak wcześniej próbowałem zbić cene to
    obniżyli mi o 10 czy 20pln tak teraz po podaniu kwoty i nazwy
    towarzystwa w którym pozostaje mi tylko zatwierdzić przelew okazało
    się... że da się obniżyć składkę do bodaj 425pln.
    czyli w efekcie zapłaciłem mniej niż w ub roku zamiast więcej.

  • 7. Data: 2016-09-19 09:43:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-09-18 o 22:36, PiteR pisze:

    > Idź do brokera, zaoszczędzisz nerwów i może być taniej.

    Potwierdzam, ale takiego bystrego. Dwie sprawy, o których nie miałem
    pojęcia... dopisana druga osoba do ubezpieczenia jako kierowca ze stażem
    (ubezpieczenie dla młodego kierowcy) i już trochę taniej.
    A druga sprawa, że cena pływa. :-) Pani (broker) robiła ileś różnych
    kombinacji.
    Wybrała najlepszą i jak już według niej zrobiła ostateczną to cena była
    wyższa. Ale miała zapisaną wcześniejszą wycenę, jakiś numer tejże,
    gdzieś zadzwoniła i przeszłą ta tańsza.

    Robert

  • 8. Data: 2016-09-19 10:04:55
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-19 o 09:37, sirapacz pisze:

> [...]
    > się... że da się obniżyć składkę do bodaj 425pln.
    > czyli w efekcie zapłaciłem mniej niż w ub roku zamiast więcej.

    Zrobiliśmy podobnie, jak dzwoniliśmy zapytać się czy są pewni ceny w tym
    MTU, to na koniec teść powiedział, że w link4 ma 600zł - pani na
    infolinii MTU nie zareagowała... no i stracili klienta.

  • 9. Data: 2016-09-19 11:24:36
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Zrobiliśmy podobnie, jak dzwoniliśmy zapytać się czy są pewni ceny w tym
    > MTU, to na koniec teść powiedział, że w link4 ma 600zł - pani na
    > infolinii MTU nie zareagowała... no i stracili klienta.

    Link4 też by mnie stracil jako klienta bo mimo ze przedluzalem
    rokrocznie to co rok podwyżka. Gdyby nie zmieniali ceny to bym machnął
    ręką, opłacił i nie zawracał sobie d.
    A tak zmusili mnie (a leniwy jestem) do porównania stawek i płacę teraz
    mniej:)

  • 10. Data: 2016-09-19 19:20:18
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Potwierdzam, ale takiego bystrego. Dwie sprawy, o których nie miałem
    > pojęcia... dopisana druga osoba do ubezpieczenia jako kierowca ze stażem
    > (ubezpieczenie dla młodego kierowcy) i już trochę taniej.

    Wiele lat korzystałem z brokera, w internetach jest taniej i wygodniej.
    Nie jestem już młodym kierowcą, ale dziękuję :)
    Wojtek