  • 11. Data: 2012-05-16 12:43:27
    Temat: Re: [ot?] iplus - dobra sila sygnalu, dlaczego zero dostepu do www?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    K in news:jovfhp$dgi$1@inews.gazeta.pl
    > sprobuj zasugerowac na infolinii peknieta izolacje na feederze, jesli
    > zobacza ze jestes obeznany z tematem napewno zaczna cos robic.

    dopowiem im to cudo, poki co powiedzieli,ze zalozyli mi
    "śledzenie/obserwacje", co-by-to-nie-znaczylo, zeby czesto byc w sieci, to
    zobacza "o co biega";
    ale powiem im o feederze....

  • 12. Data: 2012-05-16 14:10:13
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    1634Racine <1...@r...pl> wrote:

    > Pingowanie (z zapisem do logów, czesto po pare godzin) przydzielanych
    > dynamicznie DNS-ów daje prosty obraz po czesci wyjasniajacy powyzsze:

    DNSy nie muszą odpowiadać na pingi (i czasem nie odpowiadają celowo).

    --
    Gof

  • 13. Data: 2012-05-16 15:20:50
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    "Andrzej Banach (NET-KOMP)" <andzio@net-komp_kropka_net.pl> wrote:

    > Myslisz ze tak latwo odwiedzic kilka tysiecy btsow by je w jednej chwili
    > przeprogramowac?

    Się-zdalnie.

    --
    Gof

  • 14. Data: 2012-05-16 16:32:40
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Adam Wysocki in news:pip.1337170213@news.chmurka.net
    > DNSy nie muszą odpowiadać na pingi (i czasem nie odpowiadają celowo).

    ale _najczesciej_ odpowiadaja.
    poza tym:
    napisalem, że "(...)Tak potrafi byc przez kilka minut, potem jest pare minut
    odpowiedzi na pingowanie dns-ów (...)"
    - u mnie zapis pingowania do loga ewidentnie pokazuje _cykliczna_ slepote
    dns-ów (w tej chwili juz w zasadzie wiadomo, ze to raczej nie sprawa dns-ów,
    ale _może_ bts-ów w mojej okolicy).