  • 1. Data: 2012-03-24 18:02:42
    Temat: [ ot ] irfan vs. xnview
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    w wolnych chwilach od PShopa jesli uzywaliscie (np. drobne przerobki foto):
    co wydaje sie bardziej OK,
    bardziej "na bogato" i lepsze w jakosci - irfan, czy xnview?
    dlaczego?

  • 2. Data: 2012-03-24 18:44:00
    Temat: Re: [ ot ] irfan vs. xnview
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 24.03.2012 18:02, 1634Racine pisze:
    > co wydaje sie bardziej OK,
    > bardziej "na bogato" i lepsze w jakosci - irfan, czy xnview?
    > dlaczego?

    XNView. Ma normalnie działające zarządzanie barwą.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 3. Data: 2012-03-24 20:02:32
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-03-24 18:44, Tom01 pisze:

    > XNView. Ma normalnie działające zarządzanie barwą.

    Daje się ustawić profil przy drukowaniu?
    Jakoś nie mogę znaleźć.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2012-03-24 20:52:52
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tom01 in news:4f6e07e0$0$1263$65785112@news.neostrada.pl
    > XNView. Ma normalnie działające zarządzanie barwą.

    irfan nie?

  • 5. Data: 2012-03-26 02:28:40
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 24.03.2012 20:02, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Daje się ustawić profil przy drukowaniu?
    > Jakoś nie mogę znaleźć.

    Softproofingu nie ma.

  • 6. Data: 2012-03-26 09:36:51
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 24 Mar 2012 20:52:52 +0100, "1634Racine" <1...@R...pl>
    wrote:

    >irfan nie?
    Ma, ale jest on użyteczny tylko przy odczytywaniu (podglądzie). Jak
    będziesz próbował coś zapisać to się przekonasz co w nim jest skopane
    ;)
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 7. Data: 2012-04-10 03:18:56
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Grzegorz Krukowski in news:5270n7p6jbeeo2v9pmagsjrk5oa3cvrdje@4ax.com
    > Ma, ale jest on użyteczny tylko przy odczytywaniu (podglądzie). Jak
    > będziesz próbował coś zapisać to się przekonasz co w nim jest skopane
    > ;)

    co?

  • 8. Data: 2012-04-13 02:58:11
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Do drobnych przerobek polecam PhotoFiltre.
    http://photofiltre.free.fr/frames_en.htm
    Nie jest to co prawda przegladarka, ale oferuje o wiele wieksze mozliwosci.
    Wada XnView jest powolne przegladanie plikow RAW, IrfanView radzi sobie z
    tym o wiele lepiej.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info