  • 1. Data: 2012-03-24 19:00:00
    Temat: Głosujcie na Asię!
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

  • 2. Data: 2012-03-24 19:56:18
    Temat: Re: Głosujcie na Asię!
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    W dniu 2012-03-24 19:00, Czornyj pisze:

  • 3. Data: 2012-03-24 22:18:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    > W dniu 2012-03-24 19:00, Czornyj pisze:

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-03-26 13:17:42
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > http://www.notjustfashion.net/eng/photographer-joann
    a-kustra/

    Widziałem fotki tej dziewczyny 5 lat temu. Marnuje swój talent. Joanna
    niestety ma "ADHD" i zamiast pomyśleć, sprzedaje się w najprostszy
    sposób. Jest to zresztą dosyć popularne wśród kobiet. Dochodzą do
    sukcesu swoją żywiołowością, niecierpliwością. Nikt nie jest w stanie
    ich zatrzymać, bo działają jak nakręcone, trzepią się jakby im życie
    miało uciec.
    Aśka stoisz w miejscu. Robisz martwe zdjęcia.

    "Her eye for capturing authentic human characteristics and expressions
    is revealed in a unique, painterly style. Joanna is known for her
    perfectionism and her photographs are delicate, yet at the same time
    bright and vivid."
    Kłamstwo

    marek

  • 5. Data: 2012-03-26 13:21:50
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Aśka stoisz w miejscu. Robisz martwe zdjęcia.

    Ciekawe, że widzę to dokładnie odwrotnie ale jakoś daleki jestem od
    kategorycznego oceniania.

    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-03-26 13:41:02
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Ciekawe, że widzę to dokładnie odwrotnie ale jakoś daleki jestem od
    > kategorycznego oceniania.

    Powiedz zatem co widzisz.

    marek

  • 7. Data: 2012-03-26 14:27:56
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Powiedz zatem co widzisz.

    Zawsze lepiej jest napisać to czego jest mniej, więc to czego nie widzę... a
    to już napisałem.

    Pozdr.

  • 8. Data: 2012-03-26 14:33:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/03/2012 12:17, marek augustynski wrote:

> [...]
    > miało uciec.
    > Aśka stoisz w miejscu. Robisz martwe zdjęcia.

    http://marekaugustynski.blogspot.co.uk/p/pisanina.ht
    ml

    Jako autor tych "portretów" piszesz to poważnie? Wybacz Marku, ale brak
    talentu nadrabiasz gawędziarstwem i kiepski z Ciebie autorytet w tych
    kwestiach.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-03-26 14:36:00
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]

    Jako autor tych "portretów" piszesz to poważnie? Wybacz Marku, ale brak
    talentu nadrabiasz gawędziarstwem i kiepski z Ciebie autorytet w tych
    kwestiach. Wygląda to, jakby nauczyciel fizyki z gimazjum krytykował
    Hawkinga.

  • 10. Data: 2012-03-26 14:47:58
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > kiepski z Ciebie autorytet w tych kwestiach.

    To chyba nawet nie chodzi o autorytety.
    Każdy musi sam sobie odpowiedzieć czy przekaz do niego dociera czy nie.
    Powodów dla których przekaz może wydawać się np. "martwy" może być wiele.
    Nie jest w sumie istotne.
    Za to ciekawe dla mnie jest to, że ktoś rzuca w eter kategoryczne oceny -
    ten/ta robi martwe foty!
    Może to właśnie odbiorca ma pozamykane klapy w głowie i nie jest w stanie
    "poczuć" przekazu, kto wie ;-)

    Odnośnie do autorytetów - moim w dziedzinie "beauty" jest ten pan:
    http://koraybirand.co.uk

    Pozdr.